Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MikaS_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Rovaniemi / Vennivaara kaapeli laajakaista pätkii päivittäin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koittakaa nyt tehdä jotain Rovaniemellä vennivaaran alueelle. Tilanne on mennyt ihan mahottomaksi, nettisivut eivät aukea edes joka toinen kerta kun yrittää nettiä käyttää. 100/10 yhteyden nopeudesta ei ole edes puolta käytössä, ahistaa maksaa täyttä hintaa kun nopeus on 20% maksetusta...
Se että yhteys kulkee ylikylän kautta monen vahvistimen kautta, ei takuulla ole paras ratkaisu, koittakaa tehdä jotain!
Jos vain olisi mahdollista saada muilta operaattoreita yhteys niin vaihtaisin samantien! Mutta ikävä kyllä pitää tyytyä ainoan tarjoajan yhteyteen... 😞
15 vastausta
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MikaS,

Rovaniemellä tehdään tänään verkon huoltotöitä pitkin päivää ja ne parantavat verkkomme toimivuutta koko alueella.

Jos ongelmia yhteydessäsi esiintyy tämän päivän jälkeen, niin sinun kannatta ehdottomasti tehdä meillepäin vikailmoitusta. Voit soitella numeroon 020 690101 (mpm/pvm) tai täytellä vikailmoituslomakkeemme netissä.

Voisit katsoa vielä ohjeitamme läpi koskien kaapelimodeemiyhteyttä. Tämän sivun alaosassa on myös muita asiaan liittyviä linkkejä, joista voisi olla sinulle apuja.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
MikaS_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Katsellaanpa pari päivää miltä se alkaa näyttämään. Pitänee alkaa sitten rustailemaan urakalla vikailmoituksia.
MikaS_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt riitti katselu ja tein vikailmoituksen. Eipä siitä mitään taida olla hyötyä kun verkko suunniteltu päin honkia...
MikaS_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt on taas pari päivää toiminut moitteetta linjat kun otitte vikailmoituksen työnalle! Toivottavasti linjat pysyy kunnossa pitkään...
olankila_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama juttu Ylikylässä! Välillä toimii kuin junan vessa, joskus taas tunnin sisään on tullut useampi katkos, IP-osoitteen uusiminen on korjannut tilanteen. Ärsyttää joka tapauksessa. Olen tehnyt vikailmoituksen, mutta "Vikaa verkosta ei löytynyt" Ja sitten tarjotaan Helpsonin palvelua hintaan 1,99 € / min = 119,40 € / h. Huhhuh!
samip_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 102 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
olankila kirjoitti:
Sama juttu Ylikylässä! Välillä toimii kuin junan vessa, joskus taas tunnin sisään on tullut useampi katkos, IP-osoitteen uusiminen on korjannut tilanteen. Ärsyttää joka tapauksessa. Olen tehnyt vikailmoituksen, mutta "Vikaa verkosta ei löytynyt" Ja sitten tarjotaan Helpsonin palvelua hintaan 1,99 € / min = 119,40 € / h. Huhhuh!


Toi Helpson juttu on ihmettänyt minua jonkin aikaa että eikös Soneran itse se pitäisi hoitaa eikä third party?
mk2_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama homma pöykkölässä. Pätkiny verkkoa jo melkein kuukauden. Eipä siinä jatkettiin sopimustaki taas pari vuotta kun muuta langallista tänne ei saa ku soneran kaapelinetin vaikka valtion tietohallintokeskukseen ei ole ku alta 2km! 😛
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juuri edeläkuvatunlaisia yhteysongelmia ilmennyt ko. aikana myös karhunkaatajantiellä (Ongelma jatkuu edelleen), eli internetyhteys katkeaa välillä minuuteiksi joskus useiksi minuuteiksi.

100/10M liittymä ja kaapelimodeemi

Ps: Aiempi 10/? liittymä oli vain n. 2-3M hitaampi lataamaan 😞
smykki_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eilen kirjoittelin tuohon alempaan viestiketjuun samanmoisesta ongelmasta (Ounasjoentien alueella). Viikonloppuna pätkiminen oikein yltyi - vartin välein yhteys katkesi.

Tänään "pienen" vaivannäön jälkeen sain vikapalveluun yhteyden. Palvelu oli vähän nihkeähköä eikä oikein jäänyt sellaista kuvaa, että asia jotenkin etenisi. Noin tunti sitten kuitenkin sain tekstiviestin "liittymäsi vika on korjattu". Nähtävästi ajoivat päivityksen modeemiin (CISCO EPC3825), edellinen firmis olikin vuodelta 2010. Nyt ainakin noin parin tunnin kokemuksella yhteys on pysynyt ainakin päällä katkeilematta. En tiedä, onko jotain muuta tehty, kun toimenpiteistä ei mitään infoa asiakkaalle päin tule.

Vikapalvelussa sanoivat, että Rovaniemen alueella ei ole heidän tietojensa mukaan mitään isompia ongelmia kaapelinetin kanssa. Itselläni on hieman toisenlainen kuva keskusteluista muiden kanssa...

Toivottavasti tuo päivitys nyt auttaa asiaa. Katsastellaan.
Tämän osion uusimmat keskustelut