Ruusuja asiakaspalvelijalle

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Soitin tänään n. klo 19.30 Leena P:lle nettitikkuasioissa.
Hänen nauravainen ja huumorintajuinen asiakaspalvelunsa osui ja upposi meikäläiseen. Asiani hoitui erittäin hyvin ja pelasti päiväni.

Kiitos vielä kerran Leena P. !!

3 kommenttia

Suuret kiitokset nimimerkki Tiinuliina1969 ruusuistasi. Toimitin viestisi perille kyseiselle asiakaspalvelijalle (ja hänen esimiehelleen), olen varma että tällainen palaute antaa lisäpotkua pitkälle loppuviikkoon! 🙂
Heippa vaan!

Kiitokset myös Lilalle viestin välityksestä.

Olen ollut jo pitkään Soneran asiakas ja voin kyllä todeta että paria kertaa lukuunottamatta asiat ovat Soneran kanssa lutviutuneet mallikkaasti.

Ainut asia mitä moitin on se että jonot asiakaspalveluun ovat ajoittain todella pitkät. Eilenkin yrittelin kahteen kertaan ja jonon pituus oli yli 30 minuuttia. Kolmannella kerralla pääsin läpi.
Ja miksei asiakaspalveluun soitetut puhelut kuulu puhepakettiin?
Hei vielä Tiinuliina1969,

Olet oikeassa, eilen oli aika ruuhkaista. Pahoittelut siitä! Juhannuksen jälkeen tavallista suuremmat asiakasmäärät olivat kyllä odotettavissa, mutta silti soittojen määrä pääsi yllättämään. Alkuvuoden vastausajat näyttävät tältä, eli kovasti on kyllä pyritty jonotilanteisiin reagoimaan ja aika kohtalaisia nuo keskimääräiset vastausajat onneksi ovatkin.

Viimeiseen kysymykseesi liittyvä tuore keskustelu löytyy täältä.

Vastaa