SALASANA numeroon 15400 ei toimi

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 384 katselukertaa

Salasanaa ei saa Omille sivuille tuon numeron kautta. Mikä on muuttunut?

Puhelin ilmoittaa "Viesti ei ole lähetetty", mutta muihin GSM-numeroihin viestien lähetys toimii.

Ei pääse kirjautumaan siis kun en tiedä salasanaa enkä saa sitä viestikyselyllä. Onko tuossa lyhytnumerossa vikatilanne? Myöskään SALDO-kysely ei toimi.

5 kommenttia

Eikö Soneraa kiinnosta vai täytyykö kaverin vaihtaa operaattoria?
Hei museomies,

Pahoitteluni viivästyneestä vastauksesta, tokihan meitä kiinnostaa tämä suuresti.

Pystytkö käyttämään muita palvelunumeroita ja onhan saldosi vielä auki mikäli sinulla on saldoraja liittymälläsi?

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voin varmistaa onko liittymälläsi jotain esteitä.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kyseon kaverin liittymästä, hän ei jaksa rekisteröityä foorumille asian kanssa. Hän pystyy käyttämään viestejä normaalisti ja kyseessä on Soneran laskutusliittymä, jossa ei ole saldo-ongelmia.

Onko palvelussa ollut viime aikoina ongelmia?

Voisin kysyä häneltä onko hänellä palvelunumeroestoja, onko tuo viestinumero palvelunumero?

ja onko vaihto ehtoisia tapoja saada salasana jos ei viesti mene läpi?
Hei museomies! 15400 -numerossa ei ole havaittu yleistä toimimattomuutta. Kuulostaa siltä, että kaverisi puhelimessa on palveluviestiesto, jos myöskään saldokysely ei toimi. Kehoittaisin häntä olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme puh 0200 17000 niin esto voidaan poistaa.

Omille Sivuille
voi rekisteröityä myös luomalla Sonera tunnukset.
Kiitos Minna-

Teen niin eli ilmoitan tästä kaverille niin saa tutkia liittymäänsä. Tosiaan eihän sitä tiedä jos johtuu vaikka siitä. Täytyy tutkia asiaa hänen kanssa.

Vastaa