SIM kortti ei aktivoidu, error MM #2

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Liitymänvaihtoviesti tuli eilen (5.8.2013), ja sen mukaan 17:00 olisi uuden SIM kortin pitänyt olla toiminnassa. Vanha DNA:n SIM kortti on lopettanu toimintansa, mutta uusi valittaa kuitenkin yhä MM #2 virhettä.

Onhan siellä nyt aktivoitu oikea SIM kortti? Jouduin tekemään tilauksen kahteen kertaan, sillä ensimmäisellä kerralla valtakirja ei kattanut operaattorin vaihtoa, ja tuolloin saatu SIM kortti heitettiin roskiin, ja tilalle tuli uusi.

Mitähän tietoja haluatte, että saisitte asian tarkistettua?

4 kommenttia

Hei moomin!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä liittymän tilanne tällä hetkellä on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Mikäli asiakasnumeroa ei ole tiedossa voit lisätä tuon kyseessä olevan liittymän matkapuhelinnumeron.

Jos saamme myös tuon SIM-kortin numerosarjan kortin takaa, voimme tarkistaa onko sinulla oleva kortti sama kuin tiedoissamme.
Hei,

Lisäsin puhelinnumeroni tuohon asiakasnumero kenttään.
SIM kortin numerosarja on: <poistettu>

Kiitoksia.
moomin: Koitatko nyt uudelleen, käytä puhelin kiinni ja avaa uudelleen jolloin puhelimen pitäisi löytää verkko. Jostain syystä tiedoissamme oli väärä SIM-kortin numerosarja.
Hei,

Nyt löytyy verkko. Kiitoksia avusta.

Vastaa