Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
k1sul1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

SSH/SFTP/FTP yhteydet pätkivät

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mulla on kotona soneran kaapelilaajakaista 100/5, ja SSH/SFTP/FTP yhteydet pätkivät jatkuvasti. Puhelimen kautta yhdistettäessä tai muita yhteyksiä käyttämällä ei mitään tälläisiä ongelmia ole.

Windowsin palomuuri on kytketty pois päältä, kuin myös kaapelimodeemin asetuksista (Cisco EPC3825). Samat ongelmat sekä langattomasti että langalla yhdistettäessä. Mikä vikana?
3 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei K1sul1,

Mikä ohjelmistoversio modeemiisi on asennettuna? Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme modeemin ohjelmiston tarvittaessa päivittää. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
k1sul1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
Hei K1sul1,

Mikä ohjelmistoversio modeemiisi on asennettuna? Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme modeemin ohjelmiston tarvittaessa päivittää. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.


Hankala lisätä asiakasnumeroa tietoihin, kun ei ole luotu sonera tunnusta ja henkilö kenen nimiin liittymä on rekisteröity on tällä hetkellä ulkomailla.

Omilta sivuilta semmoista ei löydy.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei K1sul1,

Tässä tapauksessa suosittelisin olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään asiaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu