Saako Soneran laskuista plussa-pisteitä ?

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 54 katselukertaa

Huomasin selaillessani vaimoni Oma K-plussa sivun yhtiöitä ja liikkeitä jotka lisäävät ostoksista, maksuista ja laskuista plussa-pisteitä tilille, että Sonera hyvittää myös plussa-pisteillä. Minulla on vaimon K-plussa tilille rinnakkais kortti mutta en tiedä miten maksettujen laskujen hyödyntäminen plussa-pisteiksi tapahtuu? Soneran palveluja minulla on matkapuhelin-, mix kanavapaketti-,valokuitu laajakaista verkko !

2 kommenttia

Hei karusellimies: Yhteistyömme K-Pussan kanssa päättyi viime vuoden lopulla. Keskitymme jatkossa omiin etuihin ja tarjouksiin.
Sonera ja sen kujeet,

"Yhteistyömme K-Pussan kanssa päättyi viime vuoden lopulla. Keskitymme jatkossa omiin etuihin ja tarjouksiin."

Olen ollut operaattorin asiakkaana n. 12 vuotta, koko aika viety saavutettuja etuja, vanhat asiakkaat
hylätty vallan, mitä hyötyä olla KULTA-tasolla, nekin edut vietiin...
Sonera kampanjoi surkuhupaisesti, työntekijät valehtelee, jopa medialle.

Muistan vielä ajan, kun SONERA oli reilu asiakkaitaan kohtaan, joko moraali muuttunut, tai ahneus
vienyt lopunkin...?

KYSYMYS?

Mitä ne EDUT on? Mitä pitää saavuttaa, ennen kuin niitä saa? Pidättekö asiakkaitanne pilkkananne?
Haluaisin nähdä ne henkilöt jotka johtaa tällä hetkellä SONERAA. Pulju on kohta kuin NOKIA, alas mennään ja vauhdilla, no kyllä kohta Microsoft tänkin ostaa... EHKÄ.

Hyvää syksyä kaikille, rotuun, uskontoon, siviilisäätyyn katsomatta.

Vastaa