Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Stormy85_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Saatavuus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei soneran väki!

Tilasin tuossa keväällä laajakaistan, mutta en omista ongelmista johtuen sitä saanut. Saatavuuskyselyn kautta olisi saanut 18kk. sopimuksella liittymän osoitteeseeni. Nyt avovaimo haluaisi tilata liittymän, mutta sitä ei enää minkään saatavuuskyselyn kautta muka osoitteeseemme saa. Mistä johtuu?
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voi olla mahdollista, ettei osoitteeseesi ole enää saatavuutta liittymälle. Saatavuuden pystyy kuitenkin varmistamaan parhaiten Asiakaspalvelumme kautta. Asiasta kannattaa olla puhelimitse yhteydessä numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut