Sähköinen lasku

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kysyin aikaisemmin laajakaistan e-laskusta, mutta luovuin nyt siitä koska laskun kytkentä ei onnistunut. Sitten yritin saadan sähköisen laskun, mutta edelleen kotiin tuli paperilasku. Mistähän johtuu että mikään ei onnistu? Minulla on selaimena sekä Mozilla että explorer, molempia olen kokeillut. MIkä menee pieleen? Kuinka ihmeessä pääsen paperilaskusta eroon? Tukisivut, "paperinen lasku" -linkki laskuarkistossa ym. eivät auta, koska kaikki johtavat samaan linkkiin, eli sähköisen laskun asennukseen, jonka olen siis tehnyt jo useamman kerran.
En maksa sitä yhtä euroa, koska näköjään en pääse millään konstilla paperilaskusta eroon.

2 kommenttia

marjae: Järjstelmämme mukaan sähköpostilasku on päivittynyt liittymääsi 11.4., joten muutos on kyllä mennyt läpi. Uusimpaan laskuun muutos ei kuitenkaan ole vielä ehtinyt joten se on vielä lähetetty postitse. Seuraava laajakaistalaskusi on kuitenkin sähköpostilasku, joten jatkossa sinun ei tarvitse maksaa tuota euron palvelumaksua, kunhan et palaa takaisin paperilaskuun.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos!

Vastaa