Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
PH82_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sähköinen tunnistautuminen ja S-Pankki

Koskahan mahtaa S-Pankki tulla sähköisen tunnistautumisen vaihtoehdoksi Soneran verkkokaupassa?
8 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitoin palautteen / kyselyn asiasta eteenpäin.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tällä hetkellä ei ole tiedossa aikataulua tai varmuutta siitä tuleeko S-pankki jossain vaiheessa vaihtoehdoksi tunnistautumiselle. Asia on tiedossa ja antamasi palaute asiasta on myös ohjattu eteenpäin.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
jazuman_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Itse tuossa yritin vaihtotilausta tehdä verkkokaupassa Soneran liittymään, mutta sehän tyssäsi tuohon ettei S-pankki ollut tunnistautumis-vaihtoehtona. No pitää kokeilla joskus myöhemmin, jos saatte tuon S-pankin tunnistautumisen lisättyä.
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tiedustelen asiaa Soneran verkkokaupan tunnistautumisen ja S-pankin suhteen uudelleen.

Liittymän voit tilata myös Myyntipalvelun maksuttomasta numerosta 0800 133133.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
PH82_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joo selvis tämäkin yhtälö, Sonera on näin kansankielellä Keskon huora(plussapisteet) ja sen pahin kilpailija SOK omistaa S-pankin ..kyseessä on siis eturistiriita ja tuskin tarttee odottaa mitään parannusta asiaan.
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tunnistautuminen S-pankin tunnuksilla laajakaistaliittymien verkkokauppaan on tulossa lähiaikoina. Tarkkaa aikataulua ei annettu, mutta tuskin kovin pitkästä ajasta on kyse.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
narvti03_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nyt on S-pankki yhtenä vaihtoehtona tunnistaumisessa, mutta se ei toimi, ainakaan minulla. Olen kokeillut useana päivänä ja aina tulee ilmoitus, että "Palvelussa on tilapäinen käyttökatkos. Yritä hetken kuluttua uudelleen. Mikäli ongelma jatkuu, ota yhteys asiakaspalveluumme."

Yritin ottaa laskuarkistoa käyttööni, kun ei tekstiviestissä ilmoitettua laskua tuntunut mistään muualtakaan löytyvän.

Nyttemmin lasku on jo löytynyt sähköpostista, mutta tuo tunnistautuminen ei onnistu ja laskuarkistoon ei siis pääse.

Onko tietoa, milloin S-pankin tunnuksilla voi tunnistautua?
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei, oletkohan vielä kokeillut tunnistautumista? Pyytäisin, että kokeilet vielä kerran ja jos tunnistautuminen ei onnistu, niin ottaisit ylös päivämäärän ja kellonajan milloin tätä kokeilit ja olet yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Näin saisimme tarvittavia tietoja ongelman ratkaisemiseen.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera