Sähköinen tunnistautuminen ja S-Pankki

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 75 katselukertaa

Koskahan mahtaa S-Pankki tulla sähköisen tunnistautumisen vaihtoehdoksi Soneran verkkokaupassa?

8 kommenttia

Laitoin palautteen / kyselyn asiasta eteenpäin.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Tällä hetkellä ei ole tiedossa aikataulua tai varmuutta siitä tuleeko S-pankki jossain vaiheessa vaihtoehdoksi tunnistautumiselle. Asia on tiedossa ja antamasi palaute asiasta on myös ohjattu eteenpäin.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Itse tuossa yritin vaihtotilausta tehdä verkkokaupassa Soneran liittymään, mutta sehän tyssäsi tuohon ettei S-pankki ollut tunnistautumis-vaihtoehtona. No pitää kokeilla joskus myöhemmin, jos saatte tuon S-pankin tunnistautumisen lisättyä.
Tiedustelen asiaa Soneran verkkokaupan tunnistautumisen ja S-pankin suhteen uudelleen.

Liittymän voit tilata myös Myyntipalvelun maksuttomasta numerosta 0800 133133.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Joo selvis tämäkin yhtälö, Sonera on näin kansankielellä Keskon huora(plussapisteet) ja sen pahin kilpailija SOK omistaa S-pankin ..kyseessä on siis eturistiriita ja tuskin tarttee odottaa mitään parannusta asiaan.
Tunnistautuminen S-pankin tunnuksilla laajakaistaliittymien verkkokauppaan on tulossa lähiaikoina. Tarkkaa aikataulua ei annettu, mutta tuskin kovin pitkästä ajasta on kyse.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Nyt on S-pankki yhtenä vaihtoehtona tunnistaumisessa, mutta se ei toimi, ainakaan minulla. Olen kokeillut useana päivänä ja aina tulee ilmoitus, että "Palvelussa on tilapäinen käyttökatkos. Yritä hetken kuluttua uudelleen. Mikäli ongelma jatkuu, ota yhteys asiakaspalveluumme."

Yritin ottaa laskuarkistoa käyttööni, kun ei tekstiviestissä ilmoitettua laskua tuntunut mistään muualtakaan löytyvän.

Nyttemmin lasku on jo löytynyt sähköpostista, mutta tuo tunnistautuminen ei onnistu ja laskuarkistoon ei siis pääse.

Onko tietoa, milloin S-pankin tunnuksilla voi tunnistautua?
Hei, oletkohan vielä kokeillut tunnistautumista? Pyytäisin, että kokeilet vielä kerran ja jos tunnistautuminen ei onnistu, niin ottaisit ylös päivämäärän ja kellonajan milloin tätä kokeilit ja olet yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Näin saisimme tarvittavia tietoja ongelman ratkaisemiseen.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa