Sähköpostilasku

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olen tilannut sähköpostilaskun laajakaistaan jo yli puoli vuotta sitten. Yksi lasku tulikin s.postiin ja maksoin sen. Sen jälkeen taas on tullut paperilaskuja. Soitin asiakaspalveluun, kuuntelin tunnin tilulilu musiikkia, ja lopulta kuulin asikaspalvelusta: Kyllä minulla on käytössä s.postilasku. Tästä eteenpäin kyllä varmaan toimii...
Mutta, mutta...Aina vaan tulee paperilaskua!
Enää en soita asian takia, toivottavasti asia järjestyy tämän keskustelupalstan kautta.

2 kommenttia

Sinun kannattaa tarkistaa liittymäsi laskutuksen asetukset Soneran Omien Sivujen kautta.

Kirjaudu ensin Soneran Omille Sivuille (http://www.sonera.fi/omatsivut) laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnuksella. Valitse tämän jälkeen 'Sähköinen Lasku'. Tarkista, että rasti on kohdassa 'Sähköinen lasku käytössä' ja että sähköpostiosoitteesi on oikea. Tallenna mahdolliset muutokset.

Liittymäkohtaisen ongelman tutkiminen vaatii asiakaskohtaisia tietoja. Mikäli tiedot ovat oikein ja sähköpostilasku on aktiivisena, mutta saat edelleen paperilaskuja, voit lähettää palvelupyynnön asiakaspalveluumme ongelman tutkimiseksi. Palvelupyynnön voit lähettää osoitteessa:

http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista -> Asioi Verkossa -> Jätä palvelupyyntö

T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Joo, kävin "omilla sivuilla" ja rasti tosiaan oli paperilaskun kohdalla.
Yritin tallentaa muutoksia, mutta "palvelussa on tilapäinen häiriö", jatkuvasti...
Ja nyt muisti palailee pätkittäin: En saanut alunperinkään siirtymistä tallennettua kotikoneelta, vaan kävin Sonera liikkeessä hoitamassa asiaa.

Jotain ihme häslää tässä on!


Laitoin palvelupyynnön...

Vastaa