Sähköpostilaskujen lähetys loppunut

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Terve,

Sen jälkeen olen saannut vain teiltä paperilaskuja joissa on maksukehoitus. En ole aiemmin kiinnittänyt asiaan huomiota. Tarkistin nyt kuitenkin spostini ja viimeisin laajakaistaliittymääni sähköpostiin tullut lasku on 28.11. 2013. Sähköpostissani ei ole roskapostikansiota. Olen käytännössä maksanut virheestänne 5€ kuukaudessa ylimääräistä. En olisi voinut maksaa laskuanne ajoissa, sillä en tiedä summaa, enkä viitenumeroa.

Miten toimimme?

8 kommenttia

Hei harbot! Tarkistin tilanteen ja sähköpostilaskusi eivät tosiaan ole viime aikoina menneet perille. Selvitämme ongelman mitä pikimmin ja palaan asiaan täällä Palstalla. Halutessasi voit tarkistaa kaikki laskusi Omien Sivujen Laskuarkistossa. Laskuarkistoon pääset kun kirjaudut Sonera Tunnuksilla.
Terve,
Mikähän tämän tilanne nyt on?
Hei harbot!

Asia on selvinnyt ja jatkossa pitäisi laskujen tulla sähköpostiisi ok :)
Aurinkoista kevättä sinne ja hauskaa vappua!
Minulle myös on tullut perille vain yksi s-posti lasku eli ensimmäinen liittymän avauksen jälkeen senjälkeen ei ole laskua tullut, vaikka eräpäivä olisi ollut 28.4 ainakin tuon yhden perille tulleen laskun mukaan.
Laskutusarkistoon en pääse asiaa tarkistamaan koska omilta sivuilta löytyvä linkki painike pyytää vain kirjautumaan tunnuksilla, mutta olen jo kirjautunut omille sivuille, ja mistään ei löydy lisäkirjautumiselle paikkaa eikä ohjeita. Ei myöskään omien sivujen oikeasta reunasta niinkuin täällä jossain toisessa viestiketjussa neuvottiin.
Hieno homma Niinamaria.

Saanko myös hyvityksen muistutusmaksuista, sillä virhe oli teidän, eikä minulla olisi ollut mitään mahdollisuutta maksaa kyseisiä laskuja ajallaan.
Sain paperilaskun ja laskun postitse lähetetystä laskusta, vaikka olen jo kuukausia sitten vaihtanut laskutustavaksi sähkpostilaskun. Myös omilla sivuillani laskutustapana lukee sähköpostilasku. Yhtäkään sähköpostilaskua en ole saanut, vaikka käyn tarkistamassa sähköpostini päivittäin. Missä voisi olla vika?

Halusin nimenomaan välttää paperilaskutuksesta johtuvan maksun valitessani sähköpostilaskutuksen, joten tämä postissa tullut lasku oli ikävä yllätys.
Hei harbot !

Kyllä saat 🙂 Eli hyvitys kirjataan seuraavalle laskullesi.

JKS21 : Käypä kirjautumassa Sonera Tunnuksella ja Laskuarkistosta näet sinulle lähetetyt laskut. Sinulle on lähetetty kaikenkaikkiaan kaksi laskua. 8.5. on lähetetty tämä toinen, eli viimeisin lasku ja eräpäivä on 26.5. Tarkista vielä sähköpostisi, myös roskakori, tuon 8.5. päivän osalta onko lasku siellä.
Laskuarkisto: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Laskuarkis ... d=some5818

Jenka : Sinulla on liittymä päivitetty helmikuussa ja liittymätiedoissa näkyy sähköpostilasku. Hyvitetään sinulle tuosta ensimmäisestä laskusta paperilaskulisä (hyvitetään tulevalle laskulle), niin tämä on tällä kunnossa. Seuraava lasku lähtee sitten sähköpostiisi.
En todellakaan tiedä mihinkä laajakaistalaskuni ovat menneet,, jos niitä on edes lähetetty. Ilman ennakkovaroitusta liittymä suljettiin. Itse ulkomailla ja yritän etsiä laskuja laskuarkistosta, omien sivujen kautta. Ei päästä laskuihin, ilmeisesti liittymän sulkemisen tai teknisen vian johdosta ? Laskuasiakaspalvelu auki klo 1700 saakka, mutta 16-17 välillä odotusaika 15 min - ei ihan kannattanut mobilessa odottaa.. Apuva,, kelläkään mitään konstia , miten saan laskujen tietot käsiini ???

Vastaa