Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jles_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Salasanan toimitusaika

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilanne on nyt se, että kadonneen viihteen salasanan tilalle pitäisi saada uusi. Minkälainen toimitusaika siinä on, kun 'omilta sivuilta' tilaa sen tekstiviestinä? Viikko kuten kaikessa muussakin?

Palaa hihat kunnolla tän palvelun tason kanssa. Viime viikonloppuna siis hajosi edellinen Motorola ja uusi piti tulla keskiviikoksi. Näin siis luvattiin liikkeessä johon palautin sen vanhan romun maanantaina, "tiistaiaamuna eteenpäin ja hyvässä lykyssä voit hakea sen keskiviikkona", "ok". No keskiviikkona sitten soitetaan puljusta ja koitetaan kaupata kaikkea lisäsälää, ei kiinnosta, tarvitsisin vaan sen toimivan digiboksin. Eli boksi lähtee vasta torstaina liikenteeseen. No nyt sitten perjantai-illaksi sain tämän uuden boksin eli vielä yksi viikonloppu ilman toimivaa boksia, kun salasanan toimitus menee tietenkin ensi viikkoon.

Tulee vahvasti mieleen South Park ja Informative Murder Porn-jakson palvelualttiit kaapeliyhtiön työntekijät. "I'm sorry sir. If you need it now, perhaps you should switch to another cable company. Ohhh there's not another cable company, is there? Ohhh, that's right, we're the only one in town."
1 vastaus
jles_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ooh se toimii, tekstiviestin toimitusaika oli siis noin 12h.
Tämän osion uusimmat keskustelut