Samsung Galaxy Note 10.1

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen tilannut kyseisen tabletin Soneran verkkokaupasta 29.7. Eikä pakettia ole näkynyt. Olen soittanut asiakaspalveluun kahdesti ja siellä kerrottiin tuotteen loppuneen vaikka tilaushetkellä tuotteen saatavuus oli heti. Olen todella pettynyt mutta asiakaspalvelu hoitaa asiaa hyvin. Mietin vain saanko minkäälaista korvausta tapahtuneesta.

1 kommentti

Hei Marsmaybe!

Tilauksesi etenee heti kun laitetta taas saadaan varastoon. Mikäli sinun on kiire saada tuo laite, suosittelisin sinua käymään kysymässä laitetta lähimmässä Sonera Kaupassa, olisiko heillä laitetta samantien varastossa.

Laitteen laskutus lähtee voimaan siitä päivästä kun olet saanut laitteen, joten ylimääräisiä kustannuksia laitteen viivästyneestä toimituksesta sinulle ei koidu.

Vastaa