Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
silverspell_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samsung Galaxy Tab 2

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Uudistin nettiyhteyteni teiltä 1.8 ja samassa yhteydessä tilasin otsikon mukaisen laitteen. Omilla sivuillani laiteen kuukausimaksu on jo lisätty meneillään olevaan laskuun mutta tuotetta en ole vieläkään saanut. Edelleen näyttää omilla sivuilla että tilaus on vastaanotettu ja se on käsittelyssä. Mikähän siellä kestää?
3 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei silverspell!

Viikonlopun aikana noita tabletteja tilattiin sen verran paljon että tuote pääsi loppumaan hetkellisesti. Nyt niitä näyttää olevan taas varastossa joten oletettavasti sinunkin tilauksesi pääsee pian matkaan. Tilatun tuotteen ensimmäinen erä muodostuu laskulle heti kun tilaus on tehty. Sen vuoksi se näkyy jo laskussa vaikka laitetta ei ole vielä toimitetukaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
silverspell_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos vastauksesta.

Vielä sen verran että vieläkään ei näy omilla sivuilla tapahtuneen mitään tuotteen lähetykselle jos olette jo alkuviikosta saaneet tabletteja lisää varastoon.
Missä vaiheessa sinne päivittyy tieto että tuote on lähetetty?
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
silverspell: Tilauksesi etenee heti kun laite saadaan pakattua varastostamme. Pystyt seuraamaan laitteesi tilauksen etenemistä tilausvahvistuksesta löytyvällä tilausseurannalla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut