Samsung NF210 tietokoneessa ilmenee ongelmia

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Sain viime tiistaina Soneralta Samsung NF210 3g-läppärin. Heti asennuksen jälkeen koneessa alkoi ilmenemään ongelmia. Haluaisin, että koneeni vaihdettaisiin uuteen.

Samsungin sivuilla tämän mallisen koneen akun kestoksi on ilmoitettu 11 tuntia. Omassani kestää 5,5 tuntia vaikka en tee koneella nettisurffailua kummempaa. En ole lataile musiikkia tai elokuvia yms.

Entä miten koneen pitäisi käynnistyä kolmessa sekunnissa? Ainakaan tämä kone ei todellakaan käynnisty edes lähelle kolmessa sekunnissa.

Koneen pikakuvakkeet käynnistyvät erittäin huonosti ja kone ilmoittaa usein "ei vastaa" kun yrittää avata jonkun pikakuvakkeen. Muutenkin windows tökkii paljon ja on sekaisin.

Kaiuttimet rätisevät ja ääni välillä kovenee ja sitten taas hiljenee, vaikka en kuuntele musiikkia lujalla.

Olen soittanut näistä vioista Samsungin asiakastukeen. Sain neuvoksi tehdä järjestelmänpalautuksen. Järjestelmänpalautuksen jälkeen ongelmat ovat edelleen olemassa.


Mitä voin nyt tehdä? Mielestäni minun kannattaisi palauttaa tämä kone ja saada uusi tilalle, odotin näin uuden koneen toimivan huomattavasti paremmin ja akun tulisi kestää kauemmin. En haluaisi maksaa huonosti toimivasta koneesta. Jos te Soneran asiantuntijat olette samaa mieltä siitä, että kone olisi hyvä palauttaa niin mihin osoitteeseen lähetän ja tuleeko lähetyskustannukset minulle? Entä otanko tietokoneesta sim-kortin irti itselleni talteen uutta konetta varten jos palautan koneen?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

1 kommentti

Hei floydrose. Samsungin tuotetuki hoitaa takuuseen liittyvät asiat ja mahdolliset viallisten laitteiden vaihdot. Ota heihin yhteyttä ja he hoitavat asian kuntoon. Yhteystiedot löytyvät [u:3awb412s]täältä[/u:3awb412s] (Laptop välilehdeltä).

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa