Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Bein_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samsung Omnia W

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elikkäs tilasin toissapäivänä tämän puhelimen kk maksuna. Onko mahdollista vaihtaa puhelinta toiseen? Kun taisin tilata väärän puhelimen..
1 vastaus
Anna_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 274 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Bein! Suosittelen, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme, palvelemme tänään klo 20 saakka (020017000, pvm/mpm). Uskoisin, että saamme peruttua väärän laitteen tilauksen ja laitettua uuden puhelimen tilaukseen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut