Samsung S Plus netti yhteys
Otsikon mukainen puhelin jossa kaikki viimeisimmät päivitykset, nettiyhteytenä 1Gt paketti. Pidän dataverkkotilan pois päältä kun en sitä tarvitse, lähinnä virransäästö syistä. Kun sitten aktivoin dataverkkotilan ja yritän nettiin, menee yhteyden muodostukseen aikaa useinmiten se viitisen minuuttia. Joskus todella harvoin, yhteys saadaa alle minuutissa. Olen liikkunut puhelimen kanssa suurissa sekä pienissä taajamissa eikä se juurikaan vaikuta asiaan. Onko tämä siis normaalia Soneran liittymälle tai puhelinmallille vaiko epänormaalia.
A
Hei karhu68: Suosittelisin ensin tarkistamaan puhelimen internetasetukset. Poista vanhat asetukset alta ennen uusien syöttämistä ja tämän jälkeen käynnistä laite uudelleen.
- Tarkista onko puhelimelle saatavilla uudempaa ohjelmistopäivitystä.
- Laitteen resetointi ja palauttaminen tehdasasetuksille.
- Voit myös kääntyä suoraan laitevalmistajan puoleen:
http://www.samsung.com/fi/support/model/GT-I9001UWDNEE
Mikäli epäilet laitevikaa, kotisivuiltamme löydät yleiset ohjeet huoltoon ja takuuseen liittyen. Tässä sinne suora linkki.
Soneran verkkoviaksi en tätä näe, koska sanoit ongelman esiintyvän paikasta riippumatta.
Toivottavasti näistä oli sinulle apuja.
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
- Tarkista onko puhelimelle saatavilla uudempaa ohjelmistopäivitystä.
- Laitteen resetointi ja palauttaminen tehdasasetuksille.
- Voit myös kääntyä suoraan laitevalmistajan puoleen:
http://www.samsung.com/fi/support/model/GT-I9001UWDNEE
Mikäli epäilet laitevikaa, kotisivuiltamme löydät yleiset ohjeet huoltoon ja takuuseen liittyen. Tässä sinne suora linkki.
Soneran verkkoviaksi en tätä näe, koska sanoit ongelman esiintyvän paikasta riippumatta.
Toivottavasti näistä oli sinulle apuja.
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
A
Kaikki mainitsemasi toimenpiteet jo aiemmin tehty, eikä vaikutusta. Onko liittymäni asiat varmasti kunnossa teidän puolelta.
A
Karhu! Liittymässä ei ole mitään mikä vaikuttaisi meidän puolelta tähän ongelmaan.
Kuten Luca jo aiemmin mainitsi, suosittelisin sinua toimittamaan laitteen huoltoon.
Kuten Luca jo aiemmin mainitsi, suosittelisin sinua toimittamaan laitteen huoltoon.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.