Samsung galaxy s3 ei rekisteröidy verkkoon

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei olen omistanut samsung galaxyn nyt vuoden enkä ole paskempaa puhelinta nähnyt. Puhelin oli ostettu teiltä kytkynä ja luultavasti maksettu jo tai sitten ei (ostin puhelimen uutena paketissa) Puhelin toimi kuukauden ajan jonka jälkeen ongelmat alkoivat. Olen nyt vuoden ajan koittanut saada puhelinta käyttöön noin kuukauden välein mutta eipä ole auttanut joten nyt voisin vähän avautua. Aina kun olen avannut puhelimen on käynyt niin ettei puhelin rekisteröidy verkkoon ja kun yrittää manuaalisesti ei voi edes valita verkko operaattoria.. laite sanoo että ei voi yhdistää verkkoon yritä myöhemmin uudelleen. Olen käyttänyt puhelinta Oulun liikkeessä, mutta sieltä sanottiin ettei vastaava ongelmaa ole tavattu vaihdettiin myyjän kans jopa uus minisim.
Noh yrittänyt olen kaikkeni, jopa tehdas asetukset ja yhtespisteiden palautukset eivät näytä auttavan. Puhelinta olen yrittänyt sulkea ja avata kuten kaikki ohjeet neuvovat.
Olen sitä mieltä että tähän on saatava jokin ratkaisu. Omalta kantilta olen nyt tehnyt kaikkeni, katsotaan mihin teistä on.

4 kommenttia

Niin ja teidän pitkäaikaisena asiakkaana toivoisin asiaan pikaisesti ratkaisua. Ei ole mukavaa vaihtaa pitkäaikaista operaattoria dnaN tai jonkun muun höpöfirman liittymään.
Hei Kelo13!

Puhelintako ei ole huollettu kertaakaan? Eikö myyjä Oulun liikkeessä ehdottanut että puhelimen voisi lähettää huoltoon jos se ei toimi toisellakaan kortilla? Lisäätkö liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa tuonne käyttäjäprofiilin asetuksiin niin katsotaan mikä puhelimen tilanne on. Siinähän on kahden vuoden takuu joten huolto on nyt ensimmäinen asia jota suosittelen, jos ei siellä ole vielä ollut.
Nyt on numero laitettu. Ehdotti huoltoa mutta myös sanoi ettei vikaa välttämättä voi korjata jos puhelin on kytky.
Hei Kelo!

Tuota laitesopimusta ei ainakaan ole sinun liittymälläsi. Onko laitesopimus jollekin muulle liittymälle kun sinun omalle numerolle?

Kaikilla myymillämme Samsungin laitteilla on kahden vuoden takuu ostohetkestä lukien. Mikäli laitteessa takuuaikana tulee ongelmia suosittelemme aina asiakasta olemaan yhteydessä lähimpään Sonera kaupaan josta laite voidaan toimittaa huoltoon.

Oman lähimmän Sonera Kaupan/jälleenmyyjän voit tarkistaa oheisesta linkistä:

http://www.sonera.fi/kauppiashaku

Mikäli laitteen toimittaminen huoltoon Sonera kaupan kautta ei ole mahdollista, voit lähettää puhelimen suoraan SCF-huoltoon. Voit lukea tarkemmat ohjeet SCF-huollon sivuilta:

http://www.scfhuolto.fi/ukk.html

Vastaa