Samsung galaxy tab 2 verkkoon

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Tänään kotiutunut Samsungin tabletti pitäisi nyt saada käyttökuntoon. Sim-kortti on paikalla, pin-koodit naputeltu, mutta ei yhdisty 3G-verkkoon. Asetuksissa löytyy Sonera internet ja mun silmään kaiken pitäisi olla ok, mutta mitä temppuja sille nyt pitää vielä tehdä että saan yhdistymään verkkoon? Wi-fiä en voi nyt kokeilla kun ei ole langatonta yhteyttä tarjolla. Liikkuva laajakaista ei siis mitenkään automaattisesti asentunut kuten mukana tulleessa ohjelappusessa luvattiin...

2 kommenttia

Hei,

Kuvaasi ongelma tuntuu kovin tutulta! Olemme myöskin yrittäneet ottaa käyttöön Samsungin tab 2 konetta, mutta verkkoyhteyttä ei löydy. Tai oikeastaan internet jollain tavalla aukeaa ja jokunen sivukin avautuu, mutta sivut eivät "näytä" oikeilta.

Jäinkin miettimään sitä, mistä kohtaa laitteesta voi tarkistaa mitä verkkoa laite käyttää vai käyttääkö mitään?

Olemme soittaneet sekä Helpsonin että Soneran asiakaspalveluun, mutta annetuilla ohjeilla emme ole saaneet laitetta vieläkään toimimaan.

Tämä ei kyllä vastaa sitä mielikuvaa mitä tabletin käytöstä olen saanut!
AP vastaa:

Minä sain ko. tabletin yhdistymään 3G:n kun laitoin siihen saunalahden mobiililaajakaistan sim-kortin??? Ja toimi niinkuin pitää. Mikä siis mättää Soneran liikkuvassa netissä, nyt uudestaan kokeilin, niin ilmoittaa vaan että matkapuhelinverkon signaalia ei löydy. Tai ei voi yhdistää, yritä myöhemmin uudestaan. Pitäisi kyllä olla ok ja pin-koodit yms hyväksyy...

Lisäystä: kokeilin soneransim-korttia kännykkään ja siinä tuli ilmoitus sim-kortin rekisteröinti epäonnistui. Eli liittymäni ei taida vielä olla aktiivinen vai voinko aktivoida kortin itse jotenkin?

Vastaa