02-07-2014 08:54
02-07-2014 11:59
Ryydman kirjoitti: Eli kyse Omista Sivuista, siellä näkyy liittymät näin http://imgur.com/Kyds19F
Sitten kun klikkaat tuota oikeimmanpuolista ottaaksesi Viihteen kokeilujaksot HBO:sta ja muista käyttöösi, niin se opastaa aina vain luomaan uuden ja uuden tilin, vaikka minulla on jo kahdet Viihde tilit.
Kampanjan customer pipeline on todella heikosti toteutettu. On erittäin epäselvää miten tulisi kulloinkin toimia. Erilaisia vahvistussähköposteja satelee, otsikot:
-Vikailmoituspalvelu kytketty (saatu kolme kertaa sama posti)
- TUNNUSVAHVISTUS (6 viestiä, 3 eri tunnusta)
- Toimitusvahvistus Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut
-Tilausvahvistus Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut (2 kertaa)
- Kanavapaketin tilausvahvistus
- Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut (2 kertaa)
-Toimitusvahvistus Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut
Mitä näillä viesteillä yritetään kertoa? Onko helppoa Soneran käyttöönotto? 16 sähköpostivahvistusviestiä, kaikkien ohjeita noudatettu ja tilejä vain satelee lisää?!?
Kannattaisikohan siellä nyt jonkun palveluvastaavan istua miettimään riittäisikö yksi sähköpostivahvistus? Miksi jo olemassa oleva asiakas, joka on kirjautunut sisään Omille Sivuille, joutuu vielä syöttämään kaikki tiedot kampanjaan rekisteröityessään uudestaan? Miksi siihen tarvitaan taas uusi Viihde-tili? Kannattaisiko kysyä asiakkaalta tarvitsetko todella toisen Viihde tilin, ettei vahingossa tule niitä tarpeettomia määriä. Ja nekin pitää vielä erikseen "aktivoida"?
Mitä jos mietitte nyt homman ihan alusta asti uudestaan ja asiakas selviää kyllä / ei kysymyksillä!
03-07-2014 09:41
03-07-2014 11:18
Ryydman kirjoitti: Kiitos tiedoista, mutta ei se nyt tätä rekisteröintisotkua korjaa. Kehittäjien lisäksi voisi palkata ihan käytettävyyssuunnittelijan, joka miettisi kaikki asiakkaan suuntaan näkyvät kuviot selkeiksi.
Näin sekavaa järjestelmäsotkua en muista nähneeni vuosiin.
07-07-2014 13:36