Sim kortin vaihto

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moro.

Sain vihdoin tuon iPhonen ja nyt ei oikein tuo sim kortin aktivointi onnistu. Vanhasta sim kortista kun lähettää tekstarin TILAA KV numeroon 15400 niin vastausviesti tulee: Palvelun kytkentä ei onnistunut. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme...jne...
Omien sivujen kautta ei löydy valintaa että sim kortin vaihto kuten ohjeissa sanotaan.
En nyt jaksais jonottaa puolta tuntia asiakaspalveluun joten voittekok jotenkin auttaa?

9 kommenttia

Moi Vipex. Tämä saatiinkin kuntoon. Mukavia hetkiä uuden luurin parissa.
Kun lähettää vanhasta liittymästä viestin TILAA KV numeroon15400, tulee viestin lähetys epäonnistui. Tarkista tiedot.. mitä pitäs tehä?
smoohti: Uuden SIM-kortin käyttöönotto on mahdollista tehdä myös Omien sivujen kautta:
- Kirjaudu liittymän tunnuksilla Omille sivuille
- Valitse linkki Tilaa palveluja ja sen jälkeen Muut palvelut
- Etene sivulla annettavan ohjeistuksen mukaisesti.

Toinen vaihtoehto on, että lisäät asiakasnumerosi tämän keskustelupalstan käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), ja katsotaan selviäisikö sen jälkeen miksei muutos tekstiviestillä onnistu. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Pitäskö tuo asiakasnumero löytyä jostain vaikka ensimmäistä laskua ei ole tullut?
smoohti: Eipä sitä taida nähdä mistään muualta nähdä kuin laskulta. Mites tuo Omien sivujen kautta muutos?
Yritin omiensivujen kautta tilata salasanaa, mutta viestit ei mee perille.
smoohti: Asiakasnumero-kenttään kirjaamasi matkapuhelinnumero ei ole vielä Soneran liittymä. Muutos tapahtuu 13.9. eli kannattaa testata uudestaan sen jälkeen.
Vihdoin iphonen saisin käyttöön, mutta korttia en saa aktivoitua. Omien sivujen kautta ei löyty kohtaa "sim-kortin vaihto".. ois kiva saaha puhelin auki jo!
Moi tsapadapa. Tarkistin liittymäsi tilanteen asiakasnumerosi perusteella ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Kannattaa ensinnäkin käyttää virrat pois puhelimesta, jonka jälkeen sinun pitää vielä viimeistellä liittymän aktivointi kytkemällä puhelin iTunesiin. Ilmoitteletko tänne, mikäli ongelma jatkuu näiden toimenpiteiden jälkeen.

Vastaa