Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Telle_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sim-kortin vaihto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Kaipaan pikaista apua, kävin hakemassa tänään Sonera kaupasta Micro Sim kortin uuteen puhelimeen. Poistettiinko vanha Sim kortti käytöstä heti, huomasin että puhelimessa lukee että Sim kortin rekisteröinti epäonnistui. Olen asentanut vanhaa korttia jo useamman kerran, aina sama viesti. Haluaisin tehdä puhelimen vaihdon kotona illalla koska uusi puhelin on siellä.

Pikaista vastausta odotellen,
Telle
3 vastausta
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Telle !

Kortti olikin aktivoitu jo valmiiksi, mutta vaihdoin nyt liittymään takaisin vanha korttisi. Käytä puhelin virrattomana, niin se hakee verkon uudelleen.
Kun haluat ottaa uuden puhelimen käyttöösi, niin lähetä sitä ennen esim. vanhalla puhelimellasi tekstiviesti:
AKTIVOI liittymännumerosi ja lähetä se numeroon 18100, esim. AKTIVOI 0401234567
Paluuviestinä saat vahvistuksen kun uusi korttisi on liittymään aktivoitu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Telle_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Olen lähettänyt nyt (4.10) 7 tekstiviestiä jotta sim kortti aktivisoitaisiin. Onko teillä siellä menossa vikatilane vai missä mättää? Vastauksena on ollut ettei numeroa voitu aktivoida nyt. Yritä hetken kuluttua uudelleen.

Terveisin,
Telle
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Telle!

Kiitos viestistäsi. Uusi SIM-kortti on nyt aktivoitu ja SIM-kortti alkaa numeroilla 14013. Voit nyt laittaa uuden SIM-kortin puhelimeesi. Vanha SIM-korttisi ei ole enää toiminnassa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut