Soittopyynnön/vikailmoituksen peruutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Relacomin urakoitsija kävi asentamassa osoitteeseemme eilen laajakaistan, mutta se ei lähtenyt heti toimimaan. Kokeilin useilla eri koneilla ja kännyköillä, mutta herjasi "DNS-palvelin ei vastaa". Kokeilin googlen DNS-palvelimilla myös mutta ei onnistunut. Soittelin sitten noin klo 19 Soneran palvelurobotille joka teki omat testinsä ja jätti soittopyynnön. En ole varma tekikö se vikailmoitusta, mutta vain soittopyynnöstä tuli sms.

Kuitenkin, heti kohta tuon soiton jälkeen liittymä alkoi pelaamaan. En osaa sanoa tekikö palvelurobotti jotain taikaa DNS-palvelimelle vai mistä tuo johtui. Nyt pelaa siis automaattinen DNS-palvelimen määritys ja kaikki koneet ja kännykät toimii tuon kanssa.

Soittopyyntö ja mahdollinen vikailmoitus voidaan perua mutta palvelurobotti ei ymmärtänyt kun yritin selittää asiaa sille. Voisiko joku oikea ihminen perua soittopyynnön/ mahdollisen vikailmoituksen?

Asiakasnumero = tilausnumeroni (en ole vielä saanut ensimmäistä laskua)

Kiittäen,

Teemu Teekkari

1 kommentti

Hei teemuteekkari,
Hienoa, että liittymä toimii kuten pitääkin. Ilmoittelen eteenpäin, että asia on kunnossa, ja vikailmoituksen voi perua.

Vastaa