Sonera Laajakaista Kaapeli 10M/2M - Yhteys katkoo

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Alueellamme (Rovaniemi) tehtiin kaapeli tv:n parannustöitä joku aika sitten ja netti toimi tämän jälkeen moitteettomasti, mutta nyt n. 2-3vkon ajan netti on katkonut häiritsevän paljon ja modeemista pitää käyttää virrat pois päältä jotta saa netin taas toimimaan, tämän tempun jälkeen se toimii taas x aikaa ja katkoo taas. Myös kun tulee esim. töistä kotiin ja laittaa tietokoneen päälle, niin netti ei toimi heti vaan modeemi pitää lähes joka kerta "buutata" käyttämällä virrat pois. Mikähän tässä on vikana? Miksi modeemi hukkaa yhteyden? Eli kun netti katkeaa modeemi alkaa vilkuttamaan DS, US ja Online valoja ja hakee yhteyttä. Modeemi on Cisco EPC3010. Pätkimisiä on ollut toki aikaisemminkin, mutta on nyt pahentunut huomattavasti ja häiritsee netin käyttöä.

1 kommentti

Hei THS_80,

Olisiko sinulla mahdollista käydä testauttamassa kaapelimodeemia Rovaniemen Sonerakaupassa? Modeemin testaaminen pitäisi onnistua kyseisessä liikkeessä. Näin voitaisiin ainankin varmistaa että ongelma ei johdu modeemista itsestään.

Mikäli modeemi on kunnossa, niin kannattaa tuosta ongelmasta vikailmoitus tehdä, niin selvitetään ongelmaa vielä tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa