Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jeejee224_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Sopiva Fiksu -liittymä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jälleen kerran olen täällä kyselemässä varmistuksia.

Katselin tuota "Siirry Soneralle" -tarjousta ja huomasin, että Sopiva Fiksu olisi nyt saatavilla vuodeksi n. Startti-liittymän hinnalla (9,95€/kk). Fiksu-paketti on omaan käyttööni ehkä hieman liian iso ja Näppärä olisi lähempänä käyttöäni, mutta koska Fiksun saisi halvemmalla kuin Näppärän niin mielelläni sen ottaisin, ei tulisi ainakaan yllätyslaskuja yli menneistä minuuteista tai viesteistä.

Sivuilla kerrotaan, että Sopiva paketteja voi vaihtaa kerran laskutuskaudessa eli kuukaudessa.
Jos nyt otan Fiksu-paketin onko se siis mahdollista pienentää esim. tuon vuoden tarjouksen jälkeen vaikkapa Näppärään tai Starttiin? Vai pitääkö tuota Fiksu-pakettia käyttää pidempään kuin tuo tarjousaika?

Onko liittymässä jotain rajoituksia sen suhteen, että mistä paketista voi siirtyä mihinkin pakettiin, eli onnistuisiko esimerkiksi siirto Totaalista->Starttiin?

Entä saako Liikkuvan laajakaistan ja puhelinlaskun samalle laskulle, pitääkö tilauksessa tehdä jotain eri tavalla jos haluaa nämä samalle laskulle?


Pakko loppuun mainita, että nyt alkaa teilläkin paketit ja hinnat olla jo kilpailukykyisiä, etenkin kun eräs kilpailija päätti muuttamaan hinnastojaan enemmän mainoskampanjansa hahmoille sopiviksi 😉
5 vastausta
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jeejee224 !

Pakettia voi päivittää ihan milloin vain, vaikkapa kesken tarjoustakin se onnistuu. Muutta viimeistään tarjouksen päätyttyä päivityksen voi tehdä joko pienempään tai suurempaan pakettiin - tarpeen mukaan.

Liikkuva Laajakaista ja matkapuhelinliittymä laskutetaan pääsääntöisesti samalla laskulla, ellei tilauksessa liittymälle määritellä erillistä maksajaa.

Kiitos palautteesta. Uudet paketit on suunniteltu asiakaskyselyjen perusteella, eli pyrkimyksenä oli tuoda palvelutarjoama asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden täyttämiseen. Ja erittäin hienoa kuulla, että olemme siinä onnistuneet.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jeejee224_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitoksia nopeasta vastauksesta! Eiköhän tässä nyt siirretä sitten kännykkäliittymäkin teille.

Kuukausi sitten jos joku olisi sanonut, että hankit 4g-tikun ja puhelinliittymän Soneralta pian. En ehkä olisi uskonut 😄
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi jeejee224! Tuo on erittäin mukava kuulla 🙂 Tervetuloa asiakkaaksi!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ragazza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
jatkan tähän samaan ketjuun, kun vähän samaa asiaakin. Eli olen myös harkitsemassa siirtymistä Soneralle ja olisin kysynyt, että ovatko nuo Sopiva-liittymät irtisanottavissa milloin vain? Asia jäi jotenkin epäselväksi vaikka tarjousehdot luinkin. Ja laskutuskaudella ilmeisesti tarkoitettiin kuukautta (mikä tuosta edellisestä viestistä selvisi), eli noita muutoksia esim. puhepakettiin voi tehdä kuukauden välein maksutta?

Harkitsen tuota nopeinta datapakettia eli 4G, mutta en tiedä tukeeko puhelimeni Samsung Galaxy S2 sitä tekniikkaa - osaatteko sanoa? Pääkaupunkiseudulla asun, joten kuuluvuusongelmia ei pitäisi olla. Ja tuossa puhelimessa on kai ihan perus sim-kortti?!

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ragazza! Sopiva-liittymä ei ole määräaikainen ellet ota puhelinta samalla. Pelkän liittymän voi siis irtisanoa milloin vain.

Laskutuskausi on kuukauden pituinen eli voit vaihtaa pakettia aina kuukauden välein veloituksetta.

Galaxy S II ei ikävä kyllä tue 4G:tä. Tällä hetkellä valikoimistamme löytyy mm. Lumia 920, iPhone 5 ja Galaxy S III 4G -mallit, joista tuki löytyy.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut