Sonera Viihde iOS-sovellus


Hei,

en pääse kirjautumaan Sonera Viihde iOS-sovelluksella palveluun. Olen kokeillu useamman kerran, ja tarkistanut sekä tunnuksen että salasanan. Samoilla kirjautumistiedoilla pääsen kyllä sisään www-käyttöliittymällä. iOS-versio on 6.1 (10B144), ja puhelin iPhone 4.

Useimmilla kerroilla saan ilmoituksen "The request timed out.". Toisinaan taas sovellus palaa kirjautumissivulle, eikä ilmoita mitään.

T. Masa

56 kommenttia

Ongelma ratkesi jo. Syynä oli käyttämäni APN. Internet-APN:llä toimi hyvin, samoin WLAN:illa.

Kiitos hyvästä Asiakaspalvelusta.

T. Masa
Minä en pääse kirjautumaan tuonne millään tunnuksilla. En iOSista enkä Webistä, en Safarilla enkä Chromella (enkä mobile Safarilla). Silverlight, Java, Flash kunnossa. Tunnukset toimii omille sivuille ja Koti-TV boksissa. Kaikilla olen kokeillut. Ilmeisesti laajakaistan tunnus olisi oikea, siis muotoa xxxxxx-x mutta ei onnistu silläkään. Lieneekö vika siinä että olen yhdistänyt kaikki tunnukset omille sivuille yhden tunnuksen alle...?
Hei Mhumaloja,

Kyseessä on vielä testivaiheessa olevasta jutusta ja siitä tullaan tiedoittelemaan myöhemmässä vaiheessa lisää.
Tuosta jo app storestakin löytyvästä Sonera viihde appsista löytyy tietoja http://www.appannie.com/apps/ios/app/sonera-viihde/. "Sinulla on mahdollisuus käyttää Sonera Viihteen netti- ja mobiilitiliäsi neljällä eri laitteella, mutta vain yhdellä laitteella kerrallaan".

Tarkoittaako tämä että jos kotona esim. katsellaan telkkaria viihteen kautta niin mobiilisti ei tien päältä sonera viihteen tarjontaan ole käsiksi pääsyä?
Marko- kirjoitti:
Hei Mhumaloja,

Kyseessä on vielä testivaiheessa olevasta jutusta ja siitä tullaan tiedoittelemaan myöhemmässä vaiheessa lisää.


Hei,

en myöskään pääse kirjautumaan. Tunnukset tarkistettu omilta sivuilta ja salasana vaihdettu uudeksi.

Jos "testivaiheen jutun" ei pitäisikään toimia niin kerrottehan niin ei turhaan yritetä kirjautua.
No niin.

Appstoren arvosteluosiossa on Sonerapartio kertonut että sovellus on pilottivaiheessa. Sisäänkirjautuminen ei toimi kuin rajatulle ryhmälle.

Ei näin. Ensin saa puoli tuntia kaivaa ja vaihtaa salasanoja. Testata kaikki mahdolliset.

Nyt sitten vielä kotona vaihtaa muutettu salasana koti-tv boksiin..

Sillälailla..

Koska pilottivaihe päättyy?
Jos tarvitaan erilliset tunnukset, niin voisinko sellaiset saada? Hyvin mielelläni testaisin kyseistä sovellusta.
Hei Juhuri,

Pilottivaiheen päättymisestä ei tällä hetkellä ole tarkempia tietoja. Asiasta tullaan tiedottamaan erikseen.
Hei lyzco,

Valitettavasti tunnuksen ovat saaneet vain pilottiin erikseen kutsutut. Tätä kautta tunnuksia ei siis ikävä kyllä ole mahdollista saada.
Jaaha täälläkin on nyt sitten turhaa etsitty ties mitä tunnuksia ja jonoteltu asiakaspalveluun (tosin vastaukseen asti en jaksanut odotella) ja nyt selviää ettei pitäisikään toimia. Käsittämätöntä ettei tätä tietoa saada jotenkin näkyville paremmin! Ei hyvä!
Hei timo1976,

Olemme laittaneet asiasta palautetta eteenpäin. Toivotaan että sinne saataisiin jotakin selkeytystä tuon osalta. Pahoittelemme tästä sinulle aiheutunutta vaivaa.
Kokeilin sovellusta mutta edelleen sama virheilmoitus sisäänkirjautumisen yhteydessä. Sitten kävin app Storesta lukemaassa että puhuttaisiinko siellä jotain julkaisuaikataulusta. Mutta ei, enkä myöskään huomannut mainintaa että kyseessä olisi vielä testijakso. Milloin tuo sovellus tulee kaikkien käytettäväksi?
Moi timo1976! Tarkempi aikataulu on edelleen avoimena, mutta varmasti ilmoitamme sivuillamme heti, kun palvelu on saatavilla. Olisi kyllä erittäin hyvä, jos testijaksosta mainittaisiin App Storessa. Laitan tästä uudestaan palautetta eteenpäin.
Hienoa, että saatiin tämäkin palvelu vihdoin ja viimein julkistettua.
Suuri pettymys on maksullisuus ihan peruskanavistakin, saatika sitten hintataso maksupaketteissa. Kanavat kun on jo kertaalleen maksanut..toki tätä tuplarahastusta osasi odottaakin..
Itse sovellus tuntuu toimivan ok iPadillä ja iPhonella, mitä nyt on hieman kerennyt testailemaan.

Kolme kuukautta toki tätä pitää käytellä kun 0€ aloitustarjous on voimassa. Kiitos myös kuukauden ilmaisesta (mobiili) MTV Totalista! Kelpaa huomenna katella Malesian F1 harjoitusajoja duunissa. 😉
Hei h1gh!

Tätä sovellusta on todellakin odotettu ja nyt se onneksi vihdoin saatiin. Palvelun kuukausimaksu on tosiaan peruskanavien osalta sen 3 eur/kk, mutta nykyinen tarjous kannattaa ehdottomasi hyödyntää. Lisätietoa Sonera Viihde sovelluksesta löydät osoitteesta: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... d=some4371 . Mukavia katseluhetkiä 🙂
Mitenkä saan tuollaisen kuukauden kokeilun? Voisi edes testata sovellusta. Minulla on MTV Sport -paketti.
Hei lyzco,

Jos et tuota kanavapakettia (peruskanavat, MTV-total) ottanut kokeiluun mobiiliviihdettä rekisteröitäessä, voidaan se lisätä sinulle jälkikäteen päälle. Laittaisitko tästä viestiä meille vaikka facebookin privaviestinä jossa on mukana asiakasnumerosi ja henkilötunnuksesi loppuosa niin voimme tehdä tilauksen! Täältä palstan kautta emme halua henkilötunnusta julkisesti kysellä.
En ole facebookissa. Olisiko joku muu keino...
Hei lyzco,

lyzco kirjoitti:
Olisiko joku muu keino...

Muina vaihtoehtoina on laittaa omien sivujen kautta palvelupyyntö asiasta tai sitten ihan soittamalla asiakaspalveluun nuista kanavista.
Jaaha sovellus onkin tullut käytettäväksi, tästä olis voinut olla vaikka jossain kirjeessä juttua. Ainakin itseltäni on mennyt täysin ohi.
Millä tunnuksella tuo pitäisi toimia? En nimittäin saa toimimaan millään.
Hei timo1976,

Palvelu täytyy tilailla erikseen käyttöön ja tällä hetkellä tuo on vielä testivaiheessa. Saat tuon kuitenkin tilailtua itsellesi Omien sivujen kautta..

Sivuille pitää tosiaan kirjautua Sonera Tunnuksella. Jos et ole vielä Sonera Tunnusta luonut, niin sivuiltamme löytyy erillinen ohje siihen. Tunnuksen pääset luomaan tätä kautta tai Omat sivut kirjautumissivuilla klikkaamalla "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi".

Kun menet Sonera Tunnuksella sisään, niin liittymien joukossa näkyy linkki "Sonera Viihde netissä ja mobiilissa! Saatavilla rajoitetun ajan". Siitä kun klikkailee menemään niin saa tuota mobiilia käyttöön.
Marko- kirjoitti:
Kun menet Sonera Tunnuksella sisään, niin liittymien joukossa näkyy linkki "Sonera Viihde netissä ja mobiilissa! Saatavilla rajoitetun ajan". Siitä kun klikkailee menemään niin saa tuota mobiilia käyttöön.



Vaan kun ei näy?
Valittavana on laajakaista tai sonera viihde, muttei muita liittymiä.
Hei timo1976,

Tutustutkos tähän ohjeeseen ensin: Sonera Tunnuksen luominen ja salasanan vaihtaminen.

Pääset luomaan tunnuksen klikkaamalla tätä tekstiä. Tarvitset tähän pankkitunnuksia ja sinun pitää olla liittymän omistaja.

Kun olet uuden Sonera tunnuksen itsellesi luonut, niin sitten pitäisi tuo tilauslinkki olla näkyvillä. Oikeassa ylänurkassa pitäisi näkyä myös Asiakkuuteni linkki, silloin kun olet Sonera Tunnuksella omilla sivuilla.
Noniin johan lähti toimimaan, luulin että minulla olisi jo sonera tunnus ollut käynnissä. Siis kuinka monta tunnusta tässä nyt pitää olla? Sonera tunnus, laajakaistatunnus ja sitten on vielä jokin tunnus tuon appiin.

Mutta siis tuolla sovelluksella pystyy katsomaan telkkua? Miksi ihmeessä haluaisin katsoa kännyllä telkkuohjelmia? Olisin vain kaivannut helpon ja selkeän tavan tallentaa ohjelmia....
Hei timo1976,

Tunnuksia on kieltämättä muutama. Sonera Tunnuksella hallinnoit liittymiesi asioita, laajakaistaliittymän tunnuksella pääset kirjautumaan mm. sähköpostiin.

Mobiiliviihteellä on mahdollista katsella telkkaria tosiaan missä tahansa missä vain on kuuluvuuksia tai nettiyhteys tarjolla. Katseleminen onnistuu tabletilla, kännykällä tai tietokoneella. Jos sinulla on esim. MTV Total paketti tilattu Viihteeseen, niin mobiiliin saat sen silloin kylkeen veloituksetta. Maksukanavatkin kulkevat siis mukana vaikka mökille.


Ohjeet etätallennukseen mobiililaitteilla läydät sivuiltamme.

Vastaa