Sonera Viihde iOS-sovellus


Hei,

en pääse kirjautumaan Sonera Viihde iOS-sovelluksella palveluun. Olen kokeillu useamman kerran, ja tarkistanut sekä tunnuksen että salasanan. Samoilla kirjautumistiedoilla pääsen kyllä sisään www-käyttöliittymällä. iOS-versio on 6.1 (10B144), ja puhelin iPhone 4.

Useimmilla kerroilla saan ilmoituksen "The request timed out.". Toisinaan taas sovellus palaa kirjautumissivulle, eikä ilmoita mitään.

T. Masa

56 kommenttia

Tuo mobiilitallennus olikin jo tiedossa, tosin olisi kaivannut jotain paljon paremmin toimivaa. Esim. haku ei tuolla toimi yhtään. Tuloksiin tulee vain tallennetut ohjelmat eikä ohjelmaoppaasta löytyvät. Eli en voi hakea esim. sarjan nimellä tulevia ohjlemia ja laittaa niitä tallennukseen.
Hei timo1976,

Näin tosiaan näyttää olevan. Jokin häikkä tuossa haussa tosiaan on. Laitoin asiasta kyselyä eteenpäin josko sitä kautta saataisiin haku pelaamaan.
Tervehdys.
En saa "millään" tunnuksilla toimimaan tuota Sonera Viihde appia. Olen tilaillut salasanoja ja pin koodeja mutta mikään ei toimi?
Joku selkeä ohje olis hakusessa. Jos joku tekis teiltä siellä ja laittais sen pysyväis viesteihin.
On varmaan muitakin jotka ihmettelee mikä käyttäjätunnus tonne tarvitaan.
t: J
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Oletko tilannut Sonera Viihde Netti ja Mobiilissa palvelun Omilta sivuilta?
Missä sellainen kohta on? Olen varmaan joka sivun katsonut? Onhan tehty vaikeeksi...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Elorju kirjoitti:
Missä sellainen kohta on? Olen varmaan joka sivun katsonut? Onhan tehty vaikeeksi...


Omilta sivuilla pitäisi etusivulla lukea "Sonera Viihde Netissä ja Mobiilissa"... jos ei ole... ei ole uutta

http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/sonera+viihde+netissa+ja+mobiilissa
Ei löydy. On vaan isot logot joissa "Sonera ADSL 24Mbit/s" ja toisessa "Sonera Viihde". Sitten liittymän tiedot...
Alhaalla => "Laskuarkisto", "Palvelupyyntö", "Siirry sähköpostiin" ja "Tallennus"
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Elorju kirjoitti:
Ei löydy. On vaan isot logot joissa "Sonera ADSL 24Mbit/s" ja toisessa "Sonera Viihde". Sitten liittymän tiedot...
Alhaalla => "Laskuarkisto", "Palvelupyyntö", "Siirry sähköpostiin" ja "Tallennus"


Kas niin.. teknillinen ongelma Soneralla...
Moikka Elorju!

Kirjauduthan sisään Sonera tunnuksilla, jotka luodaan itse verkkopankkitunnuksilla. Muilla tunnuksilla tuohon palveluun ei voi tunnuksia tilata.
Olen kirjautunut verkkopankin tunnuksilla ja sieltä hain Sonera Viihteeseen uudet pin koodit aivan turhaan. Nyt pitää van muistaa uudet koodit Viihteen boxille 😞
Kävin jälleen tuolla paikalla ja siellä on 2 kohtaa. Toisessa voi vaihtaa salasanan tai pin koodin Viihteen boxiin ja toisessa yhdistää palvelut samalle tunnukselle. Ei mitään mobiiliviihteen liittämis juttua?
Moi Elorju!

Oletko kokeillut yhdistää palveluita samalle tunnukselle? Sonera Tunnusten tarkoituksena on keskittää palveluita nimen omaan niiden tunnusten alle, joten se voisi vielä auttaa. Jos tuo ei onnistu voit olla myös meidän asiakaspalveluun yhteydessä, josta tuo palvelu voidaan sinulle tilata käyttöön.
Olen painanut nappia että yhdistä minun tunnukselle kaikki mutta kestääkö siinä aikaa ja odotellaan? Teidän päästähän joku voisi tarkistaa asian?
Moi Elorju!

Seuraavan kerran kun kirjaudut luomillasi Sonera tunnuksilla sisään, pitäisi heti avausnäkymässä näkyä kaikki palvelut jotka sinulla on meiltä.
Moi
Ei vieläkään löydy. On vaan isot logot joissa "Sonera ADSL 24Mbit/s" ja toisessa "Sonera Viihde". Sitten liittymän tiedot...
Alhaalla => "Laskuarkisto", "Palvelupyyntö", "Siirry sähköpostiin" ja "Tallennus"
joten "pitäkää tunkkinne" 😞 annetaan olla kun on niin vaikeeta...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Soneran tunnuksella pitäisi olla etusivulla tämän näköinen näkymä:
Noup. Vain ADSL ja Sonera Viihde löytyy.
Pika linkeistä puuttuu "Tutustu omiin sivuihin" ja "Tilausten seuranta"
Mulla varmaan joku "säästömalli" Sonera Viihteestä
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Elorju kirjoitti:
Noup. Vain ADSL ja Sonera Viihde löytyy.
Pika linkeistä puuttuu "Tutustu omiin sivuihin" ja "Tilausten seuranta"
Mulla varmaan joku "säästömalli" Sonera Viihteestä



Siis tämän näköinen???? Eli laajakaista tunnuksella oleva näkymä (esimerkiksi kirjautuneena matti-2):

[attachment=2:2kjzwjm9]Untitled.png[/attachment:2kjzwjm9]

Eli sinulla on väärät käyttäjätunnukset. Luo Sonera tunnukset ensin.

[attachment=1:2kjzwjm9]Untitled.png[/attachment:2kjzwjm9]

Sitten pitäisi pystyä (kirjaudu Sonera tunnuksella sisälle, jonka juuri teit, ei laajakaista tunnuksella esim.. matti-2)


[attachment=0:2kjzwjm9]Untitled.png[/attachment:2kjzwjm9]

Klikkaa Sonera Viihde netissä ja mobiilissa (ohje jatkuu...)
Olen tehnyt tuon jo toisen kerran. Katotaan jos kolmas kerta sit toden sanois. Katon kun saan läppärin päälle... Laitan viestiä kun olen tehnyt
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
(jatkoa... Soneran keskustelupalsta ei anna laittaa enemmän kuvia)

Klikkaa Sonera Viihde netissä ja mobiilissa[/quote]

[attachment=0:116iqcgc]Untitled.png[/attachment:116iqcgc]
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Elorju kirjoitti:
Olen tehnyt tuon jo toisen kerran. Katotaan jos kolmas kerta sit toden sanois. Katon kun saan läppärin päälle... Laitan viestiä kun olen tehnyt


Oletko varmasti kirjautunut Sonera tunnuksella sisälle?
Nyt menin sinne. Ainoat kohdat jotka siellä edelleen ovat:
"Muokkaa käyttäjä tunnusta tai salasana" tai" yhdistä henkilökohtaisen liittymäsi palveluita Sonera Tunnukseen"
Eikä muuta. Olen nyt 3 kertaa käynyt siellä
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Elorju kirjoitti:
Nyt menin sinne. Ainoat kohdat jotka siellä edelleen ovat:
"Muokkaa käyttäjä tunnusta tai salasana" tai" yhdistä henkilökohtaisen liittymäsi palveluita Sonera Tunnukseen"
Eikä muuta. Olen nyt 3 kertaa käynyt siellä


Yhdistä Sonera tunnus laajakaista tunnuksesi kanssa.
Siellä 2 tiliä. Toinen minun (pääkäyttäjä) ja toinen vaimon lisäpostilaatikko. Olen liittänyt omaan kaiken mahdollisen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Elorju kirjoitti:
Siellä 2 tiliä. Toinen minun (pääkäyttäjä) ja toinen vaimon lisäpostilaatikko. Olen liittänyt omaan kaiken mahdollisen.


Oletko liittänyt laajakaista liittymäsi? Joka oli tunnuksella esimerkiksi matti-2?

Vastaa