Sonera boxiin tallenettu ohjelma/elokuva katselessa jähmetty

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

On sitten raivostuttavaa katsoa tallennettua elokuvaa ta vuokra leffaa kotiTV:n kautta kun kuva aika-ajoin jähmettyy tai menee nykimällä eteen päin. Olen tarkistanut kotiboxin kaapelista 16.9mbit/s nopeuden minkä pitäsi riittää mainiosti. Mistä johtuu??? Ei pelitä tältä osin niin kuin pitäsi.

Apuja kiitos.

4 kommenttia

Verkkotallennuksissa on tällä hetkellä ajoittaisia häiriöitä, jotka saattavat aiheuttaa em. kaltaisia oireita. Linkki häiriötiedotteisiin: http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edut/vikatilanteet/hairiotiedotteet/

Vuokraelokuviin tämän vian ei pitäisi vaikuttaa, joten kyse voi olla muusta liittymäviasta. Toimiiko netti muuten ongelmitta (ei pätki tms.) ? Mikäli toimii, katkomisesta voi tehdä vikailmoituksen vikapalveluun (vika TV-palveluista, ei laajakaistaliittymästä) joko puhelimitse tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).
Vikaa korjattu 14.11 alkaen, valmistuuko jouluksi?
Soneralla luulisi olevan rahaa tarjoamalla hyvityksenä koti-tv asiakkaille esim. muutaman ilmaisen elokuvan joulun kunniaksi? Laittakaa sanaa sille viiksimiehelle.
Etuhaarukka kirjoitti:
Vikaa korjattu 14.11 alkaen, valmistuuko jouluksi?
Soneralla luulisi olevan rahaa tarjoamalla hyvityksenä koti-tv asiakkaille esim. muutaman ilmaisen elokuvan joulun kunniaksi? Laittakaa sanaa sille viiksimiehelle.


Vika on korjauksessa, mutta tarkkaa ajankohtaa korjauksen valmistumiselle ei valitettavasti ole tiedossa.
Veikko kirjoitti:
Verkkotallennuksissa on tällä hetkellä ajoittaisia häiriöitä, jotka saattavat aiheuttaa em. kaltaisia oireita. Linkki häiriötiedotteisiin: http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edut/vikatilanteet/hairiotiedotteet/

Vuokraelokuviin tämän vian ei pitäisi vaikuttaa, joten kyse voi olla muusta liittymäviasta. Toimiiko netti muuten ongelmitta (ei pätki tms.) ? Mikäli toimii, katkomisesta voi tehdä vikailmoituksen vikapalveluun (vika TV-palveluista, ei laajakaistaliittymästä) joko puhelimitse tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).


Moi. Nettiyhteydessä on aika ajoin pätkimistä ja katkomista. Teen ensiksi oman it-kaluston uusimisen kokonaisuudessa aivan kohta jotta voin eliminoida ns.omat laiteviat. Jos tämän jälkeen vielä pätkii yms. alan ihan oikeasti miettia onko Sonera oikea nettilinjan tarjoaja. Jotenkin liian paljon "jumppaa" arki toiminnosta......

Olli

Vastaa