Sonera ei edes vaivaudu vastaamaan

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen jo elokuussa valittanut Soneralle liikkuvan laajakaistan ongelmasta. Heidän karttansa mukaan mökkipaikka on selvästi 3G alueella, mutta en ole ensimmäisen käyttökerran jälkeen saanut 3G nopeutta edes kalliilla lisäantennilla. Jonotettuani loppukesästä tuntitolkulla asiakaspalveluun luvattiin asiaan palata. Silloin ei verkossa pystynyt lähettämään dataa ollenkaan. Silloin Soneran asiakaspalvelija epäili, ettei 3G verkko toimisi, joka voisi olla syynä. Ei se toimikaan. Nyt sentään pääsee verkkoon, mutta hyvin huonoilla nopeuksilla. 3G verkkoa ei edelleenkään ole. Sain jopa tekstiviestin Soneralta, jossa luvattiin oltavan yhteydessä. Onneksi viesti on tallessa. Yhteyttä ei ole vielä ilmeisestikään ehditty ottaa...

3 kommenttia

Vikailmoituksesi kuuluvuuden suhteen on edelleen tutkittavana verkonhallinnassamme. Saat yhteydenoton heti, kun asia on tutkittu.

Pahoittelemme, ettei sinulle ole ilmoitettu väliaikatietoja vian suhteen.
Jälleen on reilu kuukausi mennyt tästäkin Soneran vastauksesta. Mitään muutosta ei ongelmaan ole tullut, eikä toisaalta olla oltu yhteydessäkään.... Ei vaikuta kovinkaan kiinnostavan Soneraa tehdä asialle paljoakaan. Ongelma on todettu, mutta miten se ratkaisu...
Toivottavasti sait vastaajaasi jätetyn viestin asiasta 20.10. Vian tutkinta on siirretty alueelliseen tukeen, joten tutkinta on siis vielä kesken. Viime yhteydenoton yhteydessä asiaa on pyydetty kiirehtimään. Valitettavasti en osaa sanoa sen tarkemmin, koska yhteydenotto tulee.

Vastaa