Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MayDay84_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera kaapeli-TVn perusmaksu muuttuu 1.1.2012 alkaen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tämä postissa saapunut kirje ei ole millään lailla yllätyksellinen, mutta miksi ihmeessä valehdella hinnannousun syitä?
"Tekniikan kehittämisestä ja uudistamisesta aiheutuneen kustannustason nousun myötä Sonera L
Kaapeli-TV:n perusmaksu nousee 10% 1.1.2012 alkaen".

Kaikki tiedämme, että tämä on täyttä puppua. Mikään firma ei elä sillä, että kehittää kokoajan liian kallista tekniikkaa, vaan perusajatus on, että jos jotain uudistetaan ja siihen investoidaan, sen tulee kehittää vain tuottavuutta paremmaksi, jotta osakkeenomistajat ja investoijat ovat innoissaan, loppuhinta on sellainen asia, jota ei ainakaan palveluntarjoajana kannata olla kovin herkästi nostamassa, jos asiakkaalle on olemassa erittäin hyvä, paljon edullisempikin vaihtoehto. Tällä ei ole mitään tekemistä uuden tekniikan kalleuden kanssa tai sitten Sonera vain osaa hommansa todella kehnosti. Loppukäyttäjä on kuitenkin se, joka soneralaisen palkankin maksaa ja tällainen toiminta pistää melko tarkkaan harkitsemaan antennin ostoa katon päätyyn. Se nyt vain on niin, että markkinat ovat ostajan tänäpäivänä, enkä näe kaapeli-TV:tä sen arvoisena antenniin verrattuna, että maksaisin mielelläni 10% korotettua hintaa vuosittain siitä, että saan bitit digiboksiini ilmatien sijasta piuhaa pitkin. Tämä alkaa hiljalleen tekemään jo jopa satelliittivastaanottimesta hinnaltaan kilpailukykyisen.
5 vastausta
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MayDay 84!
Hinnankorotus laskettuna kuukausi- tai päivätasolle on kuitenkin todella pieni. Laadun parantaminen maksaa ja jatkossa pystymme tarjoamaan asiakkaille muun muassa laajempaa HD-tarjontaa. Kaapeliverkossa on myöskin antenniverkkoon verrattuna parempi laatu ja vaihtaminen antenniverkkoon tietäisi investointeja ja asennustöitä.

Toivomme, että voimme jatkossakin tarjota sinulle laadukkaita palveluita ja laajan maksuTV tarjonnan käyttöösi. Lisätietoa tv-palveluistamme löydät täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
MayDay84_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hilda kirjoitti:
Hei MayDay 84!
Hinnankorotus laskettuna kuukausi- tai päivätasolle on kuitenkin todella pieni. Laadun parantaminen maksaa ja jatkossa pystymme tarjoamaan asiakkaille muun muassa laajempaa HD-tarjontaa. Kaapeliverkossa on myöskin antenniverkkoon verrattuna parempi laatu ja vaihtaminen antenniverkkoon tietäisi investointeja ja asennustöitä.

Toivomme, että voimme jatkossakin tarjota sinulle laadukkaita palveluita ja laajan maksuTV tarjonnan käyttöösi. Lisätietoa tv-palveluistamme löydät täältä.

Investointeja tuossa on kunnon antenni muutaman kympin, siinäpä se. Asennustyö ei maksa ellei omalle vapaa-ajalleen laske rahallista arvoa.
Korvikkeena tästä hinnankorotuksesta vaadin edes sellaista vastaantuloa, että saan vaihtaa kanavapakettini toiseen ilman, että joudun odottamaan jonninjoutavan määräajan loppumiseen 2012 toukokuussa. Se jos mikä olisi asiakaspalvelua. Sähköpostitse saa ottaa yhteyttä.
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MayDay84!
En valitettavasti löytänyt asiakasnumerollasi kaapelikorttisopimusta, mutta määräaikainen kanavapaketti tilaus on mahdollista vaihtaa samanhintaiseen tai arvokkaampaan uuteen määräaikaiseen kanavapakettiin myös sopimuskauden aikana. Halutessasi voit olla asiasta yhteydessä Asiaspalveluumme puhelimitse numeroon 0200 17000 (ma-pe klo 8-20, la 9-16.30, mpm/pvm).

Kanavapakettivalikoimamme löydät täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
MayDay84_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
"määräaikainen kanavapaketti tilaus on mahdollista vaihtaa samanhintaiseen tai arvokkaampaan."

Juuri tässä on se vedätys. Surfista halvempaan, HDhen olisin vaihtanut. Jokatapauksessa, kanavakorttini palautuu paikalliseen Sonera-pisteeseen, kunhan tuo määräaikaisuus umpeutuu.
Muistan kun tein korttisopimuksen, paperissa on myös valinta toistaiseksi voimassa. Eihän tällä kohdalla ole mitään virkaa koko sopimuksessa!

Se, että tämän kaltaiset sopimukset ovat hyvin yleinen muoti-ilmiö, ei tarkoita sitä, että kaikissa typerissäkin, loppuasiakkaan kannalta huonoissa muutoksissa kuljetaan muodin mukana! Ei ole Nti/Rva asiakaspalvelijaa vastaan mitään, työtäsihän teet, mutta olisin tyytyväinen, jos nämä vuodatukset meinisivät perille sinne, missä näistä asioista tehdään päätöksiä, heille tässä olen tuohtunut.
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MayDay84,
Palautteesi on laitettu eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut