Sonera kotiTV ja Siemens Speedstream 5450

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Terve
Tilasin Sonera koti TV:n ja sen kytkentä olisi ilmoitettu tapahtuvan huomenna. Minulla on ennestään otsikon mukainen Siemens modeemi (tullut Elisan laajakaistan mukana) jossa kiinni reititin jolla teen kotiini langattoman verkon. Xboxini on kiinni suoraan Siemensissä ja tämä tuntuu olevan ainoa konfiguraatio jolla xbox live pelit toimivat (siis tuon Siemensin kautta suoraan). Koti TV paketin mukana lähetettiin Thomson 789vn purkki. Onko minun pakko kytkeä kyseistä laatikkoa systeemiini sillä en ole kovin hyviä kokemuksia tuosta purkista pelikäytössä tai muutenkaan täältä lukenut. Voiko kotiTV siis toimia jos liitän sen motorolan "digiboksin" tuon siemensin ethernetporttiin vai onko Thomsonin kytkentä pakollista?

EDIT: Ilmeisesti tuo digiboksi siis tarvitsee tuon thomsonin toimiakseen kunnolla, mutta voinko kytkeä thomsonin WAN-porttiin piuhan Siemensini ethernet-portista. Siis samalla tavalla kuin pelikonsolini ja reitittimeni olen nyt kytkenyt siemensin perään. Siemensissä on 4kpl ethernet portteja.

1 kommentti

Kytkentöjä voi toki testailla, mutta Koti-TV:n kanssa ei suositella käytettäväksi kuin palvelun mukana tulevia laitteita (palvelureititin ja digiboksi). Laitteiden ketjuttamista ei suositella.

Vastaa