Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pelikaa10_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 39 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera laajakaista 100Mbit/5Mbit katkoista Rovaniemellä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tein sunnuntaina 8. helmikuuta vikailmoituksen Sonera Laajakaista 100Mbit/5Mbit toimimattomuudesta Rovaniemellä ja siellä tarkemmin Syväsenvaaran alueelta. Käytin vikailmoituksen reittinä Omat Sivut -palvelua. Tästä palvelupyynnöstä kirjattiin vikailmoitus vastaanotetuksi MA 9.2. ja samana päivänä sain tekstiviestinä verkonhallinnan vakiovastauksen ts. vikaa verkosta ei löytynyt. Tuo vakiovastauksen on jotensakin onneton palaute asiakkaalle eli allekirjoittaneelle.

Toinen vika samalle viikolle eli eilen lauantaina 12. helmikuuta n. klo 18 alkaen alkoi laajakaistayhteyden takkuilu. Kaapelimodeemin merkkivalot ilmaisivat kuitenkin normaalia tilaa. Omat varalaitteetkaan eivät auttaneet asiaa. Yli yön nukuttuani tein vikailmoituksen puhelimitse n. klo 13 eli keskustelin aikani automaatin kanssa. Tuloksena tästä syntyi vikailmoitus, johon tuli hetken päästä lisäinformaatio alueellisen vian olemassaolosta. Tämä vika korjaantui n. klo 14.

Voisiko Sonera asiasntuntija hankkia lisäinformaatiota näihin vikoihin?
terveisin, Leo
2 vastausta
vaara_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pelikaa10 kirjoitti:


Toinen vika samalle viikolle eli eilen lauantaina 12. helmikuuta n. klo 18 alkaen alkoi laajakaistayhteyden takkuilu. Kaapelimodeemin merkkivalot ilmaisivat kuitenkin normaalia tilaa.


Sama oireilu oli myös minun yhteydessäni kyseisenä iltana, alueena rantavitikka.
Ja samaa vikaa on ollut marraskuusta lähtien joka viikko, soneraa ei kiinnosta korjata vikaa joten voit luopua toivosta samantien.
Puhelimessani on pitkä liuta "liittymänne vika on korjattu" viestejä eikä se vika mihinkään ole korjaantunut 🙂
Request timed out Request timed out Request timed out Request timed out
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pelikaa10 kirjoitti:
Voisiko Sonera asiasntuntija hankkia lisäinformaatiota näihin vikoihin?


Ensimmäinen vikailmoitus päätyi siihen, että liittymän yhteys toimii.

Toinen vikailmoitus liittyi alueen verkon häiriöön, jonka aiheuttaja paikallistettin ja vika korjattiin iltapäivällä 13.2. Saattaa hyvinkin olla, että myös liittymäsi aikaisemmassa vikailmoituksessa kertomasti ongelmat liittyvät tähän samaan vikaan, mutta vielä siinä vaihessa kyseinen verkon häiriö ei ollut tullut esille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut