Sonera signaali just katkesi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Verkko 24491näkyy.
Tuli ilmoitus - Soneran verkko ei ole käytettävissä.

Se siitä 4Geestä! Minun piti kuulemma heti soittaa Soneralle, mutta eihän siellä ole ketään tähän aikaan.

3 kommenttia

Hei Maksaja,

Soneran asiakaspalvelu on arkisin auki klo 8-20, lauantaisin klo 9-16:30. Me olemme täällä yhtä lailla palvelemassa tämän kanavan kautta.

Käytätkö matkapuhelimessa 4G-yhteyttä? Toimiiko 3G-verkko?
Hei,

Tiedän ja siksi mainitsin ettei siellä ole ketään.

Toki käytän 4 Geetä, koska minulla on se palvelu. Pakosti usein tulee 3G kun Soneran signaali pätkii. Niin ja ilmestyyhän välillä H+. Pakko käyttää wifiä, jotta netti ei katkea tai siis se ilmestyy automaattisesti, jos matkapuhelin signaali katoaa.

Viimeviikolla Soneralta soitettiin minulle, mutta eipä siitä ollut apua, koska kyseessä ei ollut henkilö, joka ymmärtää tekniikasta jotain, vaan pyydettiin heti soittamaan vikapalveluun jos ongelmia jatkuu.
Hei Maksaja,

esiintyykö sinulla 4g-verkon kanssa ongelmaa vain yhdessä osoitteessa, vai tapahtuuko verkon katoamista osoitteesta riippumatta? Jos ongelmaa esiintyy yhdessä osoitteessa niin voisit tehdä häiriöilmoituksen Omien Sivujen kautta: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=8025
Laita mukaan tarkat tiedot ongelmasta: milloin vika on alkanut, mikä on laitteesi, missä osoitteessa jne. Lisäksi laita mukaan 3-5 kpl tarkkoja esimerkkiaikoja katkeiluista. Tekninen asiakaspalvelu soittelee sinulle sitten takaisin päin.

Vastaa