Sonera tietoturva ei toimi kunnolla.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulla on ollut koneellani Soneran tietoturva iät ja ajat, mutta nyt se on ruvennut reistaamaan, välillä se ilmoittaa, että tietokone ei ole suojattu ja sitten taas, että, joskus ilmoittaa komentokeskuksessa ettei se ole käytössä, vaikka samaan aikaan suojaus on muka kunnossa. Olen useaan kertaan asentanut sen ns. puhtaalle päydälle eli entine poistettu tarkkaan pois, eikä muita tietoturvaohjelmia ollut käytössä, joten olisi pitänyt pelata- mutta kun ei. Hermostuin vihdoin viimein ja poistin sen koneelta. Nyt minulla on Microsoft Security essentials, toivottavasti se pelittää paremmin.

1 kommentti

Hei korhpe-17

Harmi, että Tietoturvan kanssa on ilmennyt ongelmia. Ongelma kuulostaa hieman merkilliseltä. Voisitko asentaa Tietoturvan uudelleen koneellesi ja tehdä Tietoturvasta FSdiagin. FSdiagin löydät täältä: http://www.f-secure.com/fi/web/business ... act/fsdiag

Kun olet saanut tehtyä FSdiagin, ota yhteyttä Vikapalveluumme niin voitte sopia miten FSdiag toimitetaan meille.

Samalla asiasta tehdään vikailmoitus ja me toimitamme FSdiagin F-securen tutkittavaksi. He pystyvät selvittämään tarkemmin tämän tyyppiset ongelmat. Ongelmaan tietenkin pitäisi saada jokin ratkaisu.

Vastaa