Sonera uusinut 24kk määräaikaisuuden YKSIPUOLISESTI.

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei.
Miten voi olla mahdollista, että minulle on tehty uusi 24kk määräaikainen sopimus ADSL liittymästä, sekä Viihde paketista?
Jätin teidän asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön liittyen osoitteenmuutosta.
Asiakaspalvelija otti yhteyttä sovittuun aikaan ja saimme osoitteenmuutoksen hoidettua.
Asiakaspalvelija tarjosi samalla uutta 24kk määräaikaisuutta, koska voimassa oleva päättyy 04/2014.
Kieltäydyin kohteliaasti, koska en halunnut tehdä päätöstä siltä istumalta, vaan sovimme että saan uuden yhteydenoton Soneralta kun sopimuskausi on päättymässä.
KUITENKIN..
Ihmettelin outoja päivämääriä laskussa ja kävin tarkistamassa Omat Tiedot sivulta asioita.
Sieltä selvisi, että ADSL-liittymä ja Viihdepaketti ovat voimassa 29.2.2016 asti ja uusi sopimus on astunut voimaan 28.2.2014.
OSOITTEENMUUTOS ASTUI VOIMAAN 28.2.2014!

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?!?

PIKAISTA YHTEYDENOTTOA!

2 kommenttia

Hei kairja-7! Muuttotilanteissa määräaikaisuus alkaa alusta siinä tapauksessa, jos laajakaistan nopeus tai tekniikka muuttuu eli liittymää ei voida siirtää sellaisenaan uuteen osoitteeseen. Tästä tulee toki aina mainita selkeästi asiakkaalle.

Asiaa pitäisi tutkia hieman tarkemmin. Voisitko laittaa meille reklamaation palvelupyyntönä Omien Sivujen kautta? Laita pyyntöön mukaan päivämäärä, jolloin asiasta on puhelimitse sovittu ja puhelinnumerosi. Näin voimme kuunnella kyseisen puhelun ja asiakaspalautteista vastaava tiimi ottaa sinuun sitten yhteyttä.
Olette te melkoisia velikultia..
Nyt tekisi mieli lausua muutama voimasana.

Minä teen reklamaation, mutta on tämä vaan niin perin käsittämätöntä miten ihmeessä te onnistutte sössimään joka kerta kun teihin on yhteydessä ja teidän tarvitsee tehdä jotain.
Onneksi olen varma asiastani ja puhelun kuultuanne toteatte saman. Minulle ei mainittu moisesta uudesta 24 kk:sta mitään. Joten kun siitä asiasta päästään, voitte olla varmoja, ettei minun talouteen kulje megatavuakaan soneran nettiä. Ikinä.

Vastaa