Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Idaliina_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera viihde lähetys katkeaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Missähän mahtaisi olla vika kun lähetys katkeaa ja telkkarin ruutu menee mustaksi ja siinä lukee sonera tv. Tätä tapahtuu joka ikinen päivä ja etenkin silloin kun l'hetyksen itisi alkaa. Eli kun juuri äsken mainokset loppuivat ja piti alkaa 7 uutiset. sitä ennen klo 18.30 kun mainokset loppuivat ja piti alkaa toinen Emmerdalen jakso... Sitä edellisen kerran sunnuntaina kun piti alkaa formuloiden gran prix lhetyksen startti... ja sitä edellinen muistissa kun piti alkaa aika-ajot.
lisäksi boxi (motorola) tilttaa,eikä siihen auta muu kuin johdon irrotus useaksi minuutiksi.... Tämä alkaa pikku hiljaa syödä hermojani siinä määrin,että kysyn itseläni,miksi olen hankkinu riesakseni tämän..
Onko muilla tämmöistä vikaa?
Mitä sanoo asiakaspalvelu? Onko vika boxissa?
kiitos.
4 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Idaliina,

Oletko huomannut katkeileeko nettiyhteys samaan aikaan kun Viihteen lähetys katkeaa? Alkaako modeemin DSL valo esim. vilkkumaan?

Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on käytössä? Jos käytössä on yli 2 metriä pitkä kaapeli, niin kannattaa kokeilla lyhyemmällä.

Onko Viihteen Motorola digiboxi kytketty modeemiin suoraan kaapelilla? Jos välissä on muita laitteita niin kokeile ottaa nämä välistä pois.

Jos ongelma jatkuu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Idaliina_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
eipä ole mitenkään mahdollista kokeilla lyhyellä kaapelilla kun modeemi asuu eteisessä, televisio olohuoneessa.....
netti ei katkea.
Lähetys katkesi taas. Alan olla varma että vika on tuossa motorolan boxissa,koska se tilttailee liian tiuhaan. Kuten taas.
Mitta on täysi.
Idaliina_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ja välissä ei ole muita laitteita,vaan kaapeli modeemista motorolaan
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Idaliina,

Pitkä puhelinkaapeli saattaa aiheuttaa yhteyteen häiriöitä jotka voivat vaikuttaa Viihteen toimintaan. Tästä syystä lyhyemmällä puhelinkaapelilla olisi hyvä testata.

Modeemin ja digiboxin välinen ethernet kaapeli saa taas olla pidempi.

Jos ongelma kuitenkin jatkuu niin kannattaa tehdä vikailmoitus niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut