Sonera viihde salasana

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moi

Noni, nyt täällä on taas kaikki ihan umpparissa voi saakelin saakeli.

Oon pidempään jo yrittäny saada tota applestoren oma sonera tj. appia toimimaan, mutta se aina vaan haluaa salasanan, mitä mä en saa tilattua millään, puhelin vaan ei suostu lähettämään viestiä sinne 15400, en tiä onko sitten joku txt esto tai jotain. Joskus kävin katsomassa omilta sivuilta kun siellä kehuttiin olevan joku lisää puhelinnumerosi osio. No ei ollu.

No tänään kanssa kävin katsomassa, sivut oli oikein ihan uudet. Sieltä sitten viihdepaketin puolelta äkkäsin salasanan vaihdon, huusin hoosianna ja laitoin puhelinnumeron looraan. Menee 2min ja töllö alkaa kysymään käyttiksiä ja salasanoja. Harmitti melkosesti, mutta ajattelin että laitetaan se sitten kun se tulee ja unohdetaan koko episodi ja puhelin appsit. Oon nyt viis tuntia oottanu ja mitään ei kuulu, koitin muijankin numeron heittää sinne looraan mutta hiljasta on.

Viittittekö laittaa sitä salasanaa tulemaan joko puhelimeen?
Ne varmaan löytyy profiilitiedoista asiakasnumeron perusteella ettei tähän tarvitse rustata?

Kiitos taas jo valmiiksi.

T. Henkka

1 kommentti

Hei Henkku007,

Laitoin sonera viihde-tunnukset tulemaan sinulle yhteystiedoissasi olevaan numeroon txt-viestillä. Jos ongelma myös tuon mobiilisovelluksen kanssa / sen salasanan osalta jatkuu, kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalveluun niin saadaan se kuntoon.

Vastaa