Sonera viihteen kanavat ja tallenteet nykii

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi,

Ongelmana siis, että kanavat ja tallenukset nykii/pätkii. Ongelma ollut jo vähäisenä pidemmän aikaa, mutta viimeisen vuorokauden aikana pahentunut oleellisesti. Eli kun katsoo, niin n. 10-30 sekunnin välein tulee sellainen puolen sekunnin tai sekunnin 'pätkäisy' lähetykseen.

Olen useampaan kertaan bootannut digiboksin ja myöskin resetoinut reitittimen. Ja kyllä olen tehnyt sen 30 sekunnin resetoinnin. Ei apua. Ainut mitä se aiheutti oli virhekoodi 712 joka poistui uudella käynnistyksellä. Mutta tuota nykimistä ei saa pois millään ja alkaa olla jo sen verran pahana, että hankaloittaa katsomista todella.

Itse laajakaista ja netti toimii muuten moitteettomasti ja esim. myös sonera viihteen spotify soittaa pätkimättä ja normaalisti.

Mutta sekä tv-kanavat että tallenukset pätkivät.

3 kommenttia

Hei jamallers

Onko digiboksisi liitetty suoraan verkkokaapelilla palvelureitittimeen (modeemiin)? Jos kerta nettikin toimii normaalisti koneelle asti, mahdollisesti digiboksissa voi olla jotain häikkää. Linja-arvot ovat kohtalaisen hyvät mutta jotain ongelmaa siinäkin vielä voi olla juuri siten että häiriöt ei vielä nettiselailussa/käytössä tunnu, mutta viihdepalveluun ne aiheuttaa ongelmia.

Voisitko tehdä asiasta vikailmoituksen niin voidaan tutkia asiaa tarkemmin. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Moi,

Kiitos vastauksesta. Kyllä on suoraan kytkettynä digiboksi palvelureitittimeen. Ja tein juuri asiasta vikailmoituksen.
Hei jamallers,

Näyttäisikin että vikailmoituksesi on jo käsitelty ja korjauksia on tehty. Toimiihan nyt palvelu niinkuin pitää?

Vastaa