Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Koljanteri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soneran Kaapeli-TV -verkon päivitys, kanavat eivät enää näy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on LG-televisio malli: 42PJ250N-ZC (sisäänasennettu digiboksi), johon en saa kanavia näkymään enää Soneran Kaapeli-TV -verkon taajuusmuutospäivityksen jälkeen.

Kanavia on koitettu saada näkymään ohjeiden mukaisesti:
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Kaapeli-TV_muutos,
mutta kanavat eivät näy automaattisen eikä manuaalisen päivityksen jälkeen. Kaikkia muitakin kikkoja on kokeiltu.

Missä vika?
2 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Koljanteri,

Vieläkö ongelma jatkuu? Olithan myös kokeillut palauttaa laitteen tehdasasetukset?

Jos ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Koljanteri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ongelma jatkuu edelleen. Tehdasasetukset on palautettu ja televisiota päivitetty ja muuta vastaavaa.

Olemme yhteydessä vikapalveluun.
Tämän osion uusimmat keskustelut