Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Laura_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soneran Webmailissa ei näy kuin uudet viestit, miksi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi siis webmailissa ei näy kun uudet viestit?
jos avaan viestt ja kun menen webmailiin uudestaan, niin saapuneiden kansio on tyhjä.

Haluaisin myös että kun vaihdan konetta (nyt olen joutunut vähällä aikaa tekemään tämän kolmasti), ja asennan sähköpostiohjelmiston, niin näen myös aikaisemmin saapuneisiin jääneet vanhat viestit. Aikaisemmin nouto onnistui, mutta nyt ei.

Imapin yritin asentaa, mutta kone herjasi jotain merkillistä, ja se ei onnistunut.

silloin aikaisemmin kun vanhojen viestien nouto uuteen koneeseen onnistui, oli myös protokollassa POP3.

taitaa olla vähän vaikeasti selitetty, mutta saatteko mitään tolkkua ?
3 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos käytössäsi on sähköpostiohjelma, jonka asetuksiin ei ole määritetty "Jätä viestistä kopio palvelimelle" -asetusta tai käytössä ei ole IMAP, ei viestejä löydy enää palvelimelta sen jälkeen kun sähköpostiohjelma on ladannut ne tietokoneelle.

Sähköpostiohjelman asetuksiin liittyvät ohjeet löytyvät Ohjeet ja vinkit -sivultamme.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Laura_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
asetuksiin ON määritetty "Jätä viestistä kopio palvelimelle".
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos sähköpostiohjelman asetuksissa on määritelty, että sähköpostiohjelma jättää viesteistä kopion palvelimelle, pitäisi uudet viestit löytyä myös Webmailin kautta. Mikäli käytössäsi on useampi sähköpostiohjelma samalle sähköpostiosoitteelle, tämä asetus pitää olla kaikissa sähköpostiohjelmissa, joilla sähköposteja palvelimelta haet.

Mikäli sähköpostiohjelmassa asetus on oikein, mutta kopiota viestistä palvelimelle ei jää, kannattaa vielä kokeilla poistaa nykyinen tili sähköpostiohjelman asetuksista ja tehdä sama tili sähköpostiohjelmaan uudestaan. Ja testata tämän jälkeen jääkö uudesta saapuneesta viestistä myös kopio Webmailiin (https://webmail.inet.fi)


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut