Soneran asiakas, oletko pettynyt?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sonera ja sen kujeet,

"Yhteistyömme K-Pussan kanssa päättyi viime vuoden lopulla. Keskitymme jatkossa omiin etuihin ja tarjouksiin." Sama koski aikoinaan Ykkösplussa asiakaita...


Olen ollut operaattorin asiakkaana n. 12 vuotta, koko aika viety saavutettuja etuja, vanhat asiakkaat
hylätty vallan, mitä hyötyä olla KULTA-tasolla, nekin edut vietiin...
Sonera kampanjoi surkuhupaisesti, työntekijät valehtelee, jopa medialle.

Muistan vielä ajan, kun SONERA oli reilu asiakkaitaan kohtaan, joko moraali muuttunut, tai ahneus
vienyt lopunkin...?

KYSYMYS?

Mitä ne EDUT on? Mitä pitää saavuttaa, ennen kuin niitä saa? Pidättekö asiakkaitanne pilkkananne?
Haluaisin nähdä ne henkilöt jotka johtaa tällä hetkellä SONERAA. Pulju on kohta kuin NOKIA, alas mennään ja vauhdilla, no kyllä kohta Microsoft tänkin ostaa... EHKÄ.

Hyvää syksyä kaikille, rotuun, uskontoon, siviilisäätyyn katsomatta.

ps. keskittykää ihmeessä laittamaan langattomat, siis 3G / 4G todella toimiviksi, ettei tarvi hermoja menettää. KIITÄN, että puhelimet on toiminut moitteetta, ainakin Forssassa.

3 kommenttia

Hei olavi53!

Yhteistyön päättäminen Keskon kanssa Plussa-pisteiden osalta oli pitkälti Soneran päätös. Tällaisiin muutoksiin vaikuttaa toki usein monenlaiset asiat, mutta tausta-ajatuksena on, että haluamme keskittyä jatkossa enemmän Soneran omiin etuihin sekä omien tuotteiden ja palveluiden kautta annettaviin alennuksiin.

Sonera Etu -ohjelman päättyminen oli myöskin asiakkailta tulleiden palautteiden yhteisumma, sillä useimmat asiakkaat haluavat edun suoraan matkapuhelinliittymässään.

Jatkossa tarjoamme edut suoraan Sonera Sopiva -liittymissä. Tarjoukset voi hyödyntää myös vanhat asiakkaamme.
Iiro_ kirjoitti:
Hei olavi53!

Yhteistyön päättäminen Keskon kanssa Plussa-pisteiden osalta oli pitkälti Soneran päätös. Tällaisiin muutoksiin vaikuttaa toki usein monenlaiset asiat, mutta tausta-ajatuksena on, että haluamme keskittyä jatkossa enemmän Soneran omiin etuihin sekä omien tuotteiden ja palveluiden kautta annettaviin alennuksiin.

Sonera Etu -ohjelman päättyminen oli myöskin asiakkailta tulleiden palautteiden yhteisumma, sillä useimmat asiakkaat haluavat edun suoraan matkapuhelinliittymässään.

Jatkossa tarjoamme edut suoraan Sonera Sopiva -liittymissä. Tarjoukset voi hyödyntää myös vanhat asiakkaamme.



Kiitos Iiro,

et sitten vastannut KULTA- tason kysymykseen ja sitähän sai vasta, kun täytti ehdot, jotenka aika
SONERA sittiä, lue koko kirjoitus ennen kuin vastailet.
Mitä esim. tekee liittymällä missä on netti ja maksaa siitä vaikkei käytä? Eikö haiskahda pakko myyniltä? Eli johtopäätöksenä, kalliimmaksi tulee, jos vaihtaa SOPIVA liittymään.
Olavi53: Vastailin sinulle kyllä aikaisempaan viestiin sen mitä nämä edut jatkossa ovat. Ennen esimerkiksi pelkkä 350 minuutin puhepaketti maksoi 19,90€/kk. Minun Sonera -Liittymällä. Nyt saat Sonera Sopiva -liittymän joka sisältää 600 -minuttiia puheluita, 250 -viestiä, sekä vielä nettipaketin 10Gt. Tiedonsiirtoa 21 Mbit/s. -nopeudella tuohon hintaan 19,90€/kk. Lisäksi Sonera Sopiva -liittymät sisältävät käytön pohjoismaissa ja Balttiassa tuohon kiinteään kuukauismaksuun, kaikkien paketin osa -alueiden osalta.

Soneran Etu -ohjelman päättymiseen vastasin myös aiemmassa viestissä. Se koettiin asiakkaiden puolelta turhan hankalaksi ja sekavaksi, ja siksi asiakkailta tulleiden palautteiden perusteella päätimme muuttaa edut suoraan matkapuhelinliittymään. Saat Soneran tarjoamat edut jatkossa suoraan Sonera Sopiva -liittymässä, mistä löytyy varmasti myös sinua parhaiten palveleva paketti juuri sinun käyttöösi.

Vastaa