Soneran asiakastuki

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Täytynee todeta, että olen syntynyt onnellisten tähtien alla, sillä Soneran laajakaista-asiat ovat sujuneet yllättävän hyvin. Lupaamanne 100 Mt:n nopeus on suurinpiirtein lupausten mukainen. Asiakastuki verkossa on riittänyt minulle - esimerkiksi Zyxel modeemin päivittäminen sujui ilman ylimääräistä hikoilua ohjeitten mukaan - juuri luvatusti sekin. Sähköpostiongelmiin löytyi helppoakin helpompi Sonera-avustaja - joka löysi yhden virheellisen tilin (kirjoitusvirheeni sähköpostiosoitteessa) ja korjasi suojausvirheet..
Ainoaksi ongelmaksi on vuosien varrella tullut Microsoft virityksineen. Jostain syystä Windows Mail tökkii edelleenkin silloin tällöin - vaikka asetukset, palomuurit yms. ovat täysin kohdallaan. Tähän on tietysti yksi ratkaisu eli Microsoftin heivaaminen pellolle perheestämme - Microsoft on ihan Lada laatua päivityksineen (toimii / ei toimi). Eli tietäisikö joku ystävällinen sielu korjausohjelmaa Windows Mailille - ei sellaista joka rampauttaa jonkin toisen osion koneissa. Vapaan koodin ohjelmia saattaisi olla jollakin yrittäjällä.

Olennaista on Soneran systeemin toimivuus ainakin täällä Stadissa - tosin omakin osaaminen on jossakin roolissa. Itselläni on ohjelmointikoulutus jo 70-luvulta, jolloin esim. Raahen pikkukaupungissa saattoi olla yksi "suuri" tietokone (nykyiset perheemme koneetkin ovat aivan eri luokkaa - on käyty suuri murros ja kehityshyppäys lävitse).

KIITOS SONERAN VÄELLE - HYVÄÄ JOULUA JA MENESTYSTÄ UUDELLE VUODELLE

Veli Matthias

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa