Soneran katteettomat lupaukset ja mieliharmin aiheuttaminen

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasimme Sonera laajakaistan kun vanha 450@ ei enää riittänyt pyörittämään nettikauppamme yhteyksiä.
Sonerasta luvattiin, että asennus suoritetaan 7.3 ja teidän tulisi olla kotona, koska samalla mahdollisesti tehtäisiin vanhaan puhelinlinjaan jotain muutoksia, korjauksia.
Tähän asti kaikki hyvni.
5.3 asentaja soitti ja kertoi tulevansa 7.3 ja kyseli onko aikaisemmin ollut lankapuh.
5.3 tuli viesti: kytke "modeemi" päälle
6.3 asennamme yhteyden 7.3

7.3 tuli mutta asentajia EI.
Soitin Soneraan jossa kerrottiin asentajan kyllä tulevan koska työskentelevät 20.00 saakka
No eipä tullut!
8.3 soitin taas Soneraan ja sieltä luvattiin, että asentaja soittaa ja tulee
8.3 asentaja soitti ja ilmoitti ettei ehdi tulla kuin ensi viikolla
8.3 uusi soitto Soneralla ja pari ärräpäätä---Asiakaspalvelija sulki puhelimen
Sen jälkeen Soneralta plokattiin numeroni jollain tavalla pois tai ei ainakaan vastattu. TODELLA HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA. MISÄHÄN TEKIN OLETTE KOULUTUKSENNE SAANEET?
8.3 soitin toisesta puhelimesta nyt sama tytskä luurissa. Pidätelin hattuuntumistani ja sain kuulla, että asennus onnistuisikin vasta seuraavana maanantaina eli 12.3. Tosin miten varmaa tuo nyt sitten olisi? Taas pitäsi jonkun jäädä päivystämään!


Onko tämä todellakin Soneran tapa palvella asiakkaita?

Taasko jonkun pitäsi jäädä odottelemaan mahdollisesti tänne saapuvaa asentajaa. Hän raukka kun ei ehdi joka paikkaan.

Mitä ihmettä ovat tällaiset huijausviestit? Miksi näitä lähetetään jos Te ette kerran pysty niiden mukaisesti toimimaan.

Ettekö Te ymmärrä vai puuttuuko Teiltä täydellisesti todellisuuden taju. Eivät yrityksen työntekijät tai yksityiset ihmiset jäädä kotiinsa odottelemaan milloin Soneran HERRA asentaja ehtii paikalle!

Alkaa vähitellen inhoittamaan koko tuollainen lafka.

Nyt odottelen toisen yrityksen tulevan mittaamaan saavatko ne langattoman 2 megasen toimimaan täällä saaristossa.

Maanantaina olemme paikalla jos olemme. Jos tänne ei kukaan voi jäädä täytynee sopimus sanoa huomenna perjantaina 9.3 irti. Samalla häipyvät myös kaikki soneran kännykät (n.18 kpl)

Sonerat häviävät tästä perheestä ja yrityksestä jos niitä vielä jollakin maanantain jälkeen on.

5 kommenttia

Hei arkeolog!

Olen todella pahoillani, ettei sovittu asennusaika ole pitänyt paikkaansa. Mikäli asennusaika siirtyy, siitä pitäisi ilmoittaa asiakkaalle jo ennen alunperin sovittua päivää.

Voisitko lisätä Palstan Profiiliin Asiakasnumerosi, niin katsoisin jos voisin tätä kautta auttaa tilanteessasi jotenkin. Valitettavasti asentajaa en paikan päälle saa ennen maanantaita, kerta hän itse on ilmoittanut ettei kerkeä ennen sitä (ensi viikkoa).
Ei minulla ole asiaksnumeroa kun ei ole vielä tullut yhtään laskuakaan. Puhelinlaskunikin hoitaa työnantajani , joten siitä tuskin on apua.

Tänne on tullut Zyxel Prestige - tilausnumero **********
huawei mokkula ja simkortti, tilausnumero **********

MInulla näiden laitteiden palautuslomakkeet täytetty ja jos on niin, ettei tänne maanantaina 12.3 voi ketään jäädä taas jälleen kerran asentajaa odottamaan ja jos PARTEL ehtii suorittamaan perjantaina mittauksen heidän laitteidensa toimivuudesta lähtevät nämä tuotteet takaisin Itellan Toijalan varastolle ja sanon irti sopimuksen Soneran kanssa.

Poikani yrityksessä on nettitoiminta tällä hetkellä pois päältä, mistä koituu ilman muuta tappiota.

Kiitos näiden jatkuvien valheiden, joita sieltä Sonerasta on kertoiltu.

Te voitte lähettää asentajan jostain jos niin haluatte.

Oman asentajanne puhelinumeron Turunmaan saaristossa tietänette. Hän tietää kenestä on kysymys Ei tällä tavalla voi asiakkaita kohdella. Tämä on paras tapa päästä asiakkaista eroon.

En käsitä, että tänne tulo (asennus) vahvistetaan viestillä kahteen kertaan ja soittamalla mutta peruutusta ei tee kukaan.

EIKÄ PERUUTUKSIA NYT TEHDÄ JOS ON JO KOLMELLA ERI TAVALLA ILMOITTANUT TULEVANSA ASENTAMAAN LAITTEET. AINOA RATKAISU ON, ETTÄ ASENNUS TEHDÄÄN TÄNÄÄN TAI HUOMENNA.
Valitettavasti tilausnumeroiden perusteella en pysty etsimään Asiakastietojasi.

Kerroin jo ensimmäisessä viestissä, etten minä tai kukaan muukaan voi täällä vaikuttaa asentajan aikatauluun mikäli hän on ilmoittanut ettei kerkeä kuin vasta ensi viikolla. Ymmärrän, että olet todella pettynyt ja olen oikeasti pahoillani siitä ettei annettu lupaus pitänyt.

Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaamiisi palveluihin, niin otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme.
Olen tilannut nuo tarvikkeet puhelinmyynnin kautta ja niillä on 14 vrk palautusoikeus. Minun ei tarvitse olla yhteydessä sen paremmin asiakaspalveluun kuin teidän asentajaankaan.

Jos maanantai ei sovi, niin voinhan toimia Soneran tavoin. Asentaja tulkoon maanantaina 12.3 tyhjään taloon ihmettelemään mitä hänen siellä pitikään 7.3 tehdä.

Kyllä tässä nyt edes tarvitsee saada jonkinlaiset takuut siitä, että asentaja todellakin tulee silloin kun on sovittu ja/tai sitten voimme sopia mitä korvauksia Sonera on valmis maksamaan näistä turhista odotuksista.

Mielestäni 6kk ilmainen netti alkaa olla kohtuullinen korvaus tästä kaikesta mielipahasta ja turhasta odottelusta.

Aloitetaan keskustelu tästä. Mitä olette valmiita korvaaman hukkaan heitetystä ajasta ja petetyistä lupauksista? Mikä on Soneran goodwill tässä tapauksessa? Miten Sonera kohtelee asiakkaitaan?

Minkä takuun voitte anta, että asentaja ilmestyy tänne maanantaina 12.3 vai onko pötty puhetta.
Nyt sain tuon asiakasnumeron. SE ON
xxxxxxxxxxx

Haluan vastauksen kysymyksiini.
Miten voimme olla varmoja, että asentaja TODELLAKIN tule sovitusti kun hän nyt joka tapauksessa tai teidän asiakaspalvelunne on viilannut meitä useamman kerran linssiin?

Miten korvaatte näistä aiheutuneet turhat odotukset?

Vastaa