Soneran oharit - Sonera "lisämaksun" selvittely ei sovi?

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Varailin jälleen asiakaspalvelu soittoaikaa Soneralta. Palvelu on tehnyt kaksi oharia. Ei soittoa eikä merkkiä yrityksestä. Asiakaspalveluun tuntuu olevan kovin vaikeaa saada yhteyttä. Twitter tuskin on suunniteltu puhelinoperaattorin asiakaspalvelutarkoituksiin?

2 kommenttia

Niinkuin itse olen jo (liian) monesti todennut, Soneralla on ollut hyvin suuria vaikeuksia pitää kiinni näistä sovituista soittoajoista.

Suosittelen, että unohdat sen.

Vaihtoehtoja asian hoito tavoille:

1. Mene Soneran perinteiseen kivijalka myymälään

2. Soita itse Soneralle http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille

3. Hoida asiasi tämän Foorumin kautta

4. Soneran Facebook sivuilta yv Soneralla https://fi-fi.facebook.com/sonera

Joudut luonnollisesti odottamaan maanantaihin, ennenkuin Soneralta kukaan näitä foorumeita lukee, tai sinua muulla tavalla palvelee. Mikäli päätät asiaasi hoitaa tämän foorumin kautta, lisää profiilisi tietoihin asiakasnumerosi ja kerro siitä tarkemmin tähän viesti ketjuun. Saat ensiviikolla kohtuu nopeasti palvelua.
Hei muumaamustikka!

Oletko jo saanut asian hoidettua? Kahden soittoajan väliin jääminen kuulostaa huolestuttavalta, jokainen varattu aika on tarkoitus hoitaa. Saithan molemmista vahvistuksen?

Nasse93 laittoikin muita vaihtoehtoja meidän tavoittamiseen ja Twitterkin toimii:@Sonera_palvelu auttaa kuluttaja-asiakkaita ja @Sonera_B2B yritysasiakkaita. Tätäkin kautta saat apuja jos lisäät asiakasnumeron profiilisi tietoihin. Numero näkyy vain meille soneralaisille.

Vastaa