Soneran pelleilyä laajakaistojen kanssa | Turku


Terve vain kaikille!

Mikäs tämä juttu oikein on?


    Up link: 0.84Mbps/s => Ei näytä kovin lupaavalta.
    Down Link: 38.92Mbps/s => Ollut yli 50Mbps/s, mutta eipä ole enään.


Speedtest tulos:
http://www.speedtest.net/result/3326128394.png

Tämä on kyllä niin surkeaa kuin olla ja pääse..

Uusi speedtest tätä kirjoittaessa samalla palvelimella ja oops mitkä nopeudet..


    Up: 2.07Mbps/s
    Down: 79.09Mbps/s => Ei näytä olevan kovin vakaa....


Speedtest tulos #2:
http://www.speedtest.net/result/3326179141.png

Voisiko ihmiset siellä Soneralla sanoa, että missä saakka on ensimmäinen jakaamo Turun Jäkärlästä mennessä kaupunkiin päin? (Missä on Soneran kaapeli laitteet.)

10 kommenttia

Hei samip,

Saisitko lisättyä tuon asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen vähän tarkemmin vastailemaan kysymyksiisi. Tiedän että tätä olemme kysyneet jo aiemmin mutta tämä tieto tosiaan helpottaisi vastausten antamista.

Turun ja jäkärlän väliltä en pysty tarkkaa sijaintia jakamolle kertomaan (varsinkaan ilman liittymätietoasi). Yleensä etäisyydet vaihtelevat 5km - 2m välillä.
Antti- kirjoitti:
Hei samip,

Saisitko lisättyä tuon asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen vähän tarkemmin vastailemaan kysymyksiisi. Tiedän että tätä olemme kysyneet jo aiemmin mutta tämä tieto tosiaan helpottaisi vastausten antamista.

Turun ja jäkärlän väliltä en pysty tarkkaa sijaintia jakamolle kertomaan (varsinkaan ilman liittymätietoasi). Yleensä etäisyydet vaihtelevat 5km - 2m välillä.


Hei Antti,

Itse en EDELLEENKÄÄN ole liittymän omistaja, joten ei minulla myöskään sitä asiakasnumeroa ole enkä sitä viitsi Äidiltäni pyytää, jonka nimissä liittymä on.
Hei samip,

Silloin en valitettavasti tätä kautta pysty tarkemmin kysymyksiisi vastaamaan.
Antti- kirjoitti:
Hei samip,

Silloin en valitettavasti tätä kautta pysty tarkemmin kysymyksiisi vastaamaan.


Mitenkäs sitten?
Hei samip,

Jos liittymäsi toiminnassa on ongelmaa, suosittelen että olet vikapalveluun yhteydessä. Voit samalla myös kysyä yllämainitusta asiasta samalla kertaa. Koska et kuitenkaan ole liittymän omistaja, kaikkea tietoa ei voida siitä antaa tai mitään muutoksia liittymälle ei voida pyynnöstäsi tehdä.

Vikapalveluun voit ottaa yhteyttä joko soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Antti- kirjoitti:
Hei samip,

Jos liittymäsi toiminnassa on ongelmaa, suosittelen että olet vikapalveluun yhteydessä. Voit samalla myös kysyä yllämainitusta asiasta samalla kertaa. Koska et kuitenkaan ole liittymän omistaja, kaikkea tietoa ei voida siitä antaa tai mitään muutoksia liittymälle ei voida pyynnöstäsi tehdä.

Vikapalveluun voit ottaa yhteyttä joko soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.


Tämä Vikapalveluun yhteyttä ottamisen [u:12k8oezi]jankkaamisen[/u:12k8oezi] kannattaa suosiolla jättää pois, kiitos.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Turha jankata asiakaspalveluun... ainakin olen huomannut että ei sielä mikään jälleen toimi. Ei muuta kuin yrittämään eteenpäin... ja asiakasnumeron löydät mm.. laskuista... kyllä niihin jotenkin käsiin pääset... ja kyllä oikeasti pyytää ne vanhemmiltasi (ei voi olla niin vaikeaa?).

Sinulla ei ole oikeutta liittymään.. ja jos et viitsi tedä itse asialle jotakin -- miksi jonkun muun täytyy?
olkitu kirjoitti:
Turha jankata asiakaspalveluun... ainakin olen huomannut että ei sielä mikään jälleen toimi. Ei muuta kuin yrittämään eteenpäin... ja asiakasnumeron löydät mm.. laskuista... kyllä niihin jotenkin käsiin pääset... ja kyllä oikeasti pyytää ne vanhemmiltasi (ei voi olla niin vaikeaa?).

Sinulla ei ole oikeutta liittymään.. ja jos et viitsi tedä itse asialle jotakin -- miksi jonkun muun täytyy?


Laskut kuin ei tule paperisena, mutta koitan saada sen asiakasnumeron. 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
No sitten vain kyselet... tee itse asialle jotakin... Tai sitten on aika turha valittaa tänne, jos ei oikeuksia liittymälle
olkitu kirjoitti:
No sitten vain kyselet... tee itse asialle jotakin... Tai sitten on aika turha valittaa tänne, jos ei oikeuksia liittymälle


Olisitko ystävällinen ja lopettaisit tuon koska olen hyvin tietoinen, että pitäisi tehdä itse asialle jotain?

Vastaa