Sony Bravia KDL-55EX500 LCD-TV onko mahdollista tilata ?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

moi, olen soneran asiakas vuodesta 2006 ja silloin otin kuukausierissä tietokoneen ja netin jonka hinnaksi tuli suunilleen 1400 euroa, kk maksut maksoin ja 2009 vuonna otin uuden nettiliittymän 24/2 joka toimii hyvin! ja kuukausimaksut on maksettu.

olisin kysymässä että onko minulla mahdollista saada ostettua erissä/kk maksulla tämä televisio
luottotiedot ovat menneet vanhempieni takia kun otin elisalta tietokoneen omiin nimiin ja he jättivät maksamatta ja sen takia meni luottotiedot vuonna 2007, edunvalvojani maksaa edelleen laskuja

eli onko mahdollista minun saada Sony Bravia KDL-55EX500 LCD-TV televiso kuukausimaksulla / erissä
hinta olisi sopiva alle 70 euroa kuukaudessa jonka minä pystyisin maksamaan

mutta jos se ei tällä hetkellä onnistu, niin odottelen vielä 2 vuotta jolloin laskut ovat maksettu ja sitten kokeilen tilata

minulla ei ole asiakasnumeroa missään ylhäällä, minulla on internetti sopimus paperit mutta niissä ei mainita minun asiakasnumeroa, eikä minulla ole enään 2006 vuoden papereita tallessa, nimeni on Michael Vuorimäki ja loppuosa on xxxx

Kiitos
terv. Michael

Edit: löysin liittymänumeron joka on 346-xxxxxx, asiakasnumeroni on laskussa ja soneran laskut menevät edunvalvojalleni
huomasin että olin unohtanut laittaa syntymäajan, xxxxxx-xxxx

1 kommentti

joo tarkistin asian puhelimella ja jos on luottotiedot mennyt niin ei saa hankittua laitteita
harmittaa tosi paljon että luottotiedot menivät muitten ihmisten takia eikä minun!

mutta kokeilen tilata seuraavaksi vuonna 2013 jolloin kaikki laskut on luultavasti maksettu ja luotto merkintä poistuu

Kiitos!
terv. Michael

Vastaa