Sony Xperia Z1

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin teiltä Sony Xperia Z1- puhelimen 14.6.2014. 16.6. eteenpäin seurantasivulla on näkynyt, että kyseinen tilaus on käsittelyssä. Olen siis odottanut nyt jo vajaan kuukauden. En ole aiemmin juuri ehtinyt yhteyttä ottaa koska olen ollut erittäin paljon reissussa, mutta nyt kun katselin sivujanne niin Sony Xperia Z1stä ei sieltä enää löydy, eli lienee loppunut. Onkos tilaukseni siis tulossa joskus perillekin asti vai miten tämä nyt menee?

Tilauksen viitenumero on 170 00021 20876.

5 kommenttia

Hei Holoko! Olemme odotelleet Z1 varastoomme, mutta harmillista kyllä tilanne on nyt sellainen että sitä ei tule enää meille lisää. Tarjoan sinulle vaihtoehtona pinkin väristä Sony Xperia Z1 Compact -puhelinta. Sitä saamme varastoomme ensi viikolla. Tällä hetkellä varastostamme löytyvät Sony Xperia Z1 Compact -värit löydät Verkkokaupastamme
Hei Minna ja kiitos vastauksestasi!

Ottaisin mielelläni Sony Xperia Z1 Compactin, mutta mustana. Pitääkö minun itse tehdä tilaus uudelleen vai hoidetaanko homma puolestani?
Hei Holoko!

Voit käydä tilaamassa uuden värin verkkokaupastamme osoitteesta bit.ly/NFRcOi . Edellinen tilaus perutaan tuota pikaa.
Vielä yksi kysymys. Kaiken väriset Sony Xperia Z1 Compactit ovat tilapäisesti loppuneet. Onko teille tulossa varastoonne kaikkia vaihtoehtoisia värejä ensi viikolla vai vain pinkin lisäksi jotain toista?

Kiitoksia.
Hei Holoko!

Hyviä uutisia, aiemmin tilaamasi laite onkin nyt matkalla. Eli tuota purplea olikin nyt tullut varastoon sen verran että tilauksesi saatiin toimitettua. Muiden värien osalta meillä ei ole tarkempaa tietoa niiden toimitusajoista, mutta onneksi tuo sinun omasi on nyt matkalla!

Vastaa