Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kalle2_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sopimus loppumassa. Laitteen palautus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, meillä on nettiliittymän sopimus päättymässä.
Yhdellä tutulla oli samanlainen tilanne keväällä. Se mikä minua ihmetyttää on se, että tuttavan piti palauttaa kaikki Soneralta saatu laitteet takaisin(joku viihde liittymä se oli). Osaatteko sanoa liittymäni sopimuksen perusteella täytyykö minunkin palauttaa vanha modeemin takaisin? Itse asiassa teidän antama modeemia ei enää ole koska sen tilalle hankittiin toinen modeemi. Se teidän antama modeemi jostain syystä vuoden käytön jälkeen enää toiminut.
2 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kalle2!

Sinun tapauksessasi laitepalausta ei tarvitse tehdä. Modeemi on sinun omasi vaikka harmillista kyllä se ei toimikaan. Sonera Viihteessä tilanne on eri, eli sen laitteet palautetaan meille kun sopimus irtisanotaa. Sinulla ei kuitenkaan sellaista ole käytössä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
hansuliin_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En halua irtisanoa liittymää/muita tilauksia. Haluaisin vain vaihtaa lumian tabletin läppäriin mistä kirjoitin.
Tämän osion uusimmat keskustelut