Sopparin peruminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ostin teiltä kahden vuoden kestävän sopimuksen koskien sonera viihdettä. Jo alussa oli kamalasti hommaa saada koko tv palvelu toiminaan. Toimi kyllä loistavasti kun saatiin viat korjattua.
Keväällä koirani puri lähettimiin ym kuuluvat johdot paskaksi. Olen nyt 4kk ajan maksanut siis turhaan. Kun kävin vihdoin ja viimein ostamassa uuden johdon, huomasin että uudessa kodissani se pitäisi vetää eteisestä olohuoneeseen, joten jos teen sen, ei johto kauaa ole kunnossa.
Soitin teille ja tilasin langattoman lähettimen. Meni viikko ja ei kuulunut mitään vaikka se luvattiin minulle viikon sisään. Soitin teille, ja huomattiin että tilausta ei oltu edes laitettu?!? No sain tänään vihdoin ja viimein uuden langattoman lähettimen, joka on kaikkea muuta kuin langaton: tuli kaksi boksia ja neljä JOHTOA lisää, jotka vielä pitäisi yhdistää kahteen vanhaan laitteeseen.... Ei mulla helvetti seinässä paikat riitä taikka kärsivällisyys. Langattoman sijasta sainkin lisää johtoja ja laitteita, vaikka minun annettiin ymmärtää ihan toisin. En siis taaskaan voi katsoa sonera viihdettä..
Soitin asiakaspalveluun ja Selitin tilanteeni ja sanoin että laitteet haluaisin palauttaa sekä perua sopimuksen, koska näiden johtokasojen takia en pysty sitä katsomaan. Sanottiin että ei onnistu, vaikka tilanne on tämä...
Minulle soittaa, en tiedä milloin, puhelimessa juttelevan tytön esimies, ja aijon kyllä sanoa suorat sanat. Tämä on aivan perseestä, kun tilanne on tämä niin ei voida ymmärtää??
Huhhu. Teen mitä vaan että saan sopimuksen purettua ja otan joltain muulta jonkinlaisen sopparin, johon ei kuulu johtoja yhtään :)
Kiitos.

1 kommentti

ai se on palveluntoimittajan vika jos sulla huonokäytöksinen koira syö johtoja?

Onnea vaan langattoman vaihtoehdon löytymiseen. Ei tule onnistumaan tällä vuosikymmenellä.

Vastaa